Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Credigo börja rapportera in till uc efter den 16 mars.

Min skuld är på totalt 20.000 på dem två, då kan de väll inte begära 5.000 i månaden ??

Nja kanske inte om den är så låg men dom lägger på avgifter och skit. Du kanske klarar dig på 3000
Gothia är idioter.

Så skönt lyckades lösa lånen för både Credigo och Easycredit för ca 10 dagar sen. Samt begärde avslut innan 16/3.

Bilagor

• E5C38FB9-10E7-4CE3-8C1D-6FAD8B5067CB.webp
    E5C38FB9-10E7-4CE3-8C1D-6FAD8B5067CB.webp
    34.5 KB · Visningar: 287
  • E65EC3D1-86F6-466C-9D68-16226184045D.webp
    E65EC3D1-86F6-466C-9D68-16226184045D.webp
    35.1 KB · Visningar: 288
Någon som fått sina krediter inrapporterade än?

Uppdateringen sker ju mellan 15-20 varje månad. Ibland är det ju det senare datum. Inte jättekonstigt :)

Vilka hundar att de måste börja rapportera, när jag tog lån från credigo signerade jag om en creditsafe ansökan, har inte skrivit under något som har med uc o göra

De har säkert rapporterat, tror det är uc som är sega...

Hoppas på att Corona gjort att dom inte rapporterat. Prioriterat annat. Blir det nästa månad hinner jag avsluta skiten.

Ingen uppdatering än väl?
Imorgon vet vi!

Inte enligt credigo och easycredit då va det på dagen den 16e mars. Så tycker det är lustigt.
Uppdatering! Ingen Credigo bara Credway!
Tror inte Credigo vet hur det fungerar kanske med UC. Dem rapporterar från 16 mars och tror att det kommer in på en gång kanske men i själva verket syns det inte förrän 15-20 April.
Bara min gissning

Plus Credigo kan inte uppdateras/komma till UC 16 mars om inte UC har gjort sin månadsuppdatering men iaf Credigo syns ej för mig då dem har gjort uppdateringen nu idag (för mig)

Uppdatering! Ingen Credigo bara Credway!
Tror inte Credigo vet hur det fungerar kanske med UC. Dem rapporterar från 16 mars och tror att det kommer in på en gång kanske men i själva verket syns det inte förrän 15-20 April.
Bara min gissning

Plus Credigo kan inte uppdateras/komma till UC 16 mars om inte UC har gjort sin månadsuppdatering men iaf Credigo syns ej för mig då dem har gjort uppdateringen nu idag (för mig)

Det jag trott hela tiden..

Hur fort skickar dessa till inkasso? Är det 3 sena betalningar?

Vad är ert råd, betala riktigt dyra som Risicum o Ferratum eller Credigo o Easycredit (för att förbättra UC)? Hur mkt förbättras UC om Credigo o Easycredit är på noll utnyttjade? Tjänar man mkt på att ta bort dem helt? Ute efter samlingslån.

Jag har 0:at easycredit men inte avslutat. Funderar på om jag ska avsluta den eller låta den ligga kvar som 0:ad. Verkar ha förbättrat mitt uc-betyg litegrann att ha den där, men då jag har 12 krediter totalt kanske det är bättre att avsluta den? Hur skulle ni gjort?

Jag har 0:at easycredit men inte avslutat. Funderar på om jag ska avsluta den eller låta den ligga kvar som 0:ad. Verkar ha förbättrat mitt uc-betyg litegrann att ha den där, men då jag har 12 krediter totalt kanske det är bättre att avsluta den? Hur skulle ni gjort?
Avsluta den, relativt lätt att bli beviljad i framtiden ifall du skulle behöva pengarna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp