• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Creditsafe lån, skulle behöva cirka 5k

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Förstår inte logiken. Om man har betyg 3 och får avslag. Hur är det då möjligt att man kan bli godkänd en stund senare med 1 i betyg?

Jag har ingen aning alltså. Känns som om dom beviljat på måfå om jag ska vara helt ärlig. Jag har alltid haft 1 i betyg när jag ansökt hos dem.
 
L

Lånare

Gäst
Poäng: 0
Jag har ingen aning alltså. Känns som om dom beviljat på måfå om jag ska vara helt ärlig. Jag har alltid haft 1 i betyg när jag ansökt hos dem.
Jag får ju automatiskt avslag direkt så det handlar ju inte om att de tar en koll och återkommer med besked efter en stund? Får du också direkt avslag ena sekunden medan du beviljas en stund senare?
 

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Jag får ju automatiskt avslag direkt så det handlar ju inte om att de tar en koll och återkommer med besked efter en stund? Får du också direkt avslag ena sekunden medan du beviljas en stund senare?

Jag har alltid fått mejl/sms ”Tack för din ansökan, vi hör av oss under dagen. Våra öppettider är vardagar 08:00 - 18:00 och lördagar 10:00 - 15:00.”
Sen får jag avslag. Sen ansöker jag igen och får godkänt.
 
H

henke88

Gäst
Poäng: 0
Jag får ju automatiskt avslag direkt så det handlar ju inte om att de tar en koll och återkommer med besked efter en stund? Får du också direkt avslag ena sekunden medan du beviljas en stund senare?

har exakt samma situation som dig, avslag direkt på alla tryggkredits varumärken och har också 1 på bisnode men dom har inte tagit en upplysning på mig på en månad så får avslag pga en gammal uppysning som ligger kvar i deras system av ngn anledning
 
L

Lånare

Gäst
Poäng: 0
Jag har alltid fått mejl/sms ”Tack för din ansökan, vi hör av oss under dagen. Våra öppettider är vardagar 08:00 - 18:00 och lördagar 10:00 - 15:00.”
Sen får jag avslag. Sen ansöker jag igen och får godkänt.
Märkligt, det har jag inte fått en enda gång..
 

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
har exakt samma situation som dig, avslag direkt på alla tryggkredits varumärken och har också 1 på bisnode men dom har inte tagit en upplysning på mig på en månad så får avslag pga en gammal uppysning som ligger kvar i deras system av ngn anledning

du är inte spärrad hos dem då? Kontakta dom om detta? Jag var spärrad en gång också och bad de häva den. Det gjorde dom också.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp