• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Creditstar lån nyligen

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Var ser du att det ligger under behandling? Eller har du pratat med kundtjänst?
Med under behandling menar jag egentligen att ansökan är mottagen 2/11, står under meddelande som du hittar i din profil. Sen om den verkligen är under behandling eller ej kan ja inte svara på… Troligtvis inte
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Med under behandling menar jag egentligen att ansökan är mottagen 2/11, står under meddelande som du hittar i din profil. Sen om den verkligen är under behandling eller ej kan ja inte svara på… Troligtvis inte
Ok! Har inget sådant meddelande i min profil. Däremot har det tagits en upplysning via Bisnode så jag antar att ansökan är i sin ordning.
 

Nickenyfiken

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
15 Januari 2013
Meddelanden
301
Mottagna reaktioner
90
Poäng
267
Är det någon som fått ett lån av dessa i närtid? De har tagit upplysningar men inte återkopplat på ansökan som jag gjorde den 15/11.
 

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Är det någon som fått ett lån av dessa i närtid? De har tagit upplysningar men inte återkopplat på ansökan som jag gjorde den 15/11.
Har själv en ansökan som legat sen den 2/11 om jag minns rätt. Ett par dagar senare togs en upplysning, dock inget besked ännu. Skrivit till dom på mina sidor, men har inte fått ngn återkoppling ännu.
 

Nickenyfiken

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
15 Januari 2013
Meddelanden
301
Mottagna reaktioner
90
Poäng
267
Fortfarande inget lån som gått igenom hos dem. Går inte att verifiera bankkonto och nu säger del att jag ska vänta 2-3 veckor. Gjorde ansökan första gången 15 november. Undrar om pengarna är slut?!
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 279
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Undrar om bolaget har konkursat. De har avslutat (obs! inte återkallat) mitt ärende hos KFM.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 265
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Har ni provat maila/ringa?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp