Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

CredwAy, när kommer lånet !!

Hej jag ansökte om lån hos CredwAy och fick prelininärt godkänt för någon timme sen. Chattade med dom och fråga när jag fick slutgiltigt svar på måndag sa han för dom måste kontakt kfm först och kolla. O här inget hos kronkalle. Men tänkte höra om något lånat och fått beviljat hos CredwAy och hur lång tid det tig för er?

Hej jag ansökte om lån hos CredwAy och fick prelininärt godkänt för någon timme sen. Chattade med dom och fråga när jag fick slutgiltigt svar på måndag sa han för dom måste kontakt kfm först och kolla. O här inget hos kronkalle. Men tänkte höra om något lånat och fått beviljat hos CredwAy och hur lång tid det tig för er?
Har du inget hos KF och blev beviljad lånet idag så är de nog klart..

Min sambo fick tidigare i år preliminärt beviljad,sedan avslag hon har aldrig haft något hos KF.

Ok så man kan inte hoppas än då? Fick hon någon andledningen till att hon fick avslag? Konstigt då hon inte haft något där. Jag har heller inte haft något där. Men får se på måndag då. Blir väl avlag.

Ja har för mig hon ansökte på en helg och fick svar på måndagen om att hon redan hade för mycket krediter och blanco i förhållande till lön.

Ok men d kan ju inte kfm se om man inte har något där. Så tror i kollar annat oxå känns d som. Då blir det nog avslag här oxå tyvärr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp