Härligt att höra att det fanns ett par av er som trodde det skulle gå vägen när jag tappade hoppet fullständigt!Stort grattis! Övertygad att de skulle gå vägen!!![]()
Avslöjade jag att jag var ”gammal” nu… Radiotytnad, ja men inga pling i varken mailkorgen, Kivra eller telefonsamtal 😬😬😬
De allra flesta som får inledande får också beslutad skuldsanering . Fick du en preliminär betalplan också ?Ha ha!!! Ja där ser jag… trodde jag aldrig! Nu är jag i alla fall förbi första hindret. Kom på mig själv att tänka; om det här går igenom är jag skuldfri om 5 år och då kommer jag ha en ”jättebra” ekonomi och kunna njuta av livet på riktigt. 5 år, det kan gå så fort och sååå långsamt MEN i sammanhanget är 5 år ingenting!
Nu kan jag sätta mig ner med min månadsbudget jag har gjort sedan länge (den höll ju inte innan) och knappa in siffror och faktiskt se att jag kommer överleva!!!
Livet ändå hörrni, ibland levererar det! Törs dock inte fira innan allt är i hamn men jag myyyyser lite!!!!
Hoppas!!! Skulle vara en dröm!!!De allra flesta som får inledande får också beslutad skuldsanering . Fick du en preliminär betalplan också ?