Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Då får vi se var detta slutar.

Ja det måste du verkligen vara ! Men snart kommer doktorn ska du se .
Det hör dock till vanligheten i min släkt/familj att vi blir bortglömda 😂 kommer till bokade tider och doktorn ser ut som ett frågetecken, journaler försvinner och kallelser som inte dyker upp…. Kanske doktorn lider av demens 😅

Det hör dock till vanligheten i min släkt/familj att vi blir bortglömda 😂 kommer till bokade tider och doktorn ser ut som ett frågetecken, journaler försvinner och kallelser som inte dyker upp…. Kanske doktorn lider av demens 😅
Inget samtal än?

15:40, inget samtal.
vad fan. SMS i fredags om att de börjat handlägga mitt ärende och att de kommer ringa mig. Hur svårt kan det vara? Jag går ju som på nålar.
Student i morgon och kommer absolut inte kunna ta ett samtal av den karaktären. Slår vad om att de ringer i morgon.

15:40, inget samtal.
vad fan. SMS i fredags om att de börjat handlägga mitt ärende och att de kommer ringa mig. Hur svårt kan det vara? Jag går ju som på nålar.
Student i morgon och kommer absolut inte kunna ta ett samtal av den karaktären. Slår vad om att de ringer i morgon.
Men va ??? Ta och ring upp kundtjänst .

Men va ??? Ta och ring upp kundtjänst .
Ja det kanske jag skulle gjort… Men det blev sent och i morgon tar min grabb studenten så känner mig nog inte upplagd för att klämma in samtalet i morgon… kanske hinner jag ringa dem på fredag om de inte själva ringer då.
Fullt ös hemma. Jaga tält som flugit i väg två gånger. All mat som ska lagas, folk i hela huset… det blir skönt att bara vara gäst på andras mottagningar på fredag!!!

Så. Då ringde precis handläggaren från KFM… Och jag kan inte svara. Fick dock ett SMS med namn och telefonnummer att ringa då han hade ett par frågor till mig gällande min skuldsanering och bad mig ringa så snart jag kunde.

Vad är oddsen. Enda dagen jag verkligen inte kan ta telefon….

Åh håller alla tummar att samtalet blir positivt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp