• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Dags att göra en ansökan !!!

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Oj Lars vad du verkar förbannad? Är du lite ledsen att du har fel och inte tål att höra det? Din bevis är ju ”trust me, jag vet bäst”… ta åt dig informationen du får istället för att sura som en gubbe fast på ett slitet kontor som surat senaste 30 åren

Nej jag är inte ledsen eller förbannad. Jag undrar bara varför du skrev från ett annat namn
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Nej jag är inte ledsen eller förbannad. Jag undrar bara varför du skrev från ett annat namn
För att din kompis gjorde ett helt nytt konto och skrev lögner. Kanske det var du Lasse? Eller ska bara lita på dig tycker du? Haha glöm det. Jag skriver baserat på mina erfarenheter och vad som bekräftats för mig och jag kommer starta en en tråd där jag rekommenderar detta oavsett om du delar min mening eller inte.
jag kollade och du hade skrivit 5 inlägg som ja jag tror du är liiiiiite gubbsur:)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Har tagit till mig av den felaktiga infon också så slipper du tjata om det.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
För att din kompis gjorde ett helt nytt konto och skrev lögner. Kanske det var du Lasse? Eller ska bara lita på dig tycker du? Haha glöm det. Jag skriver baserat på mina erfarenheter och vad som bekräftats för mig och jag kommer starta en en tråd där jag rekommenderar detta oavsett om du delar min mening eller inte.
jag kollade och du hade skrivit 5 inlägg som ja jag tror du är liiiiiite gubbsur:)

Det kontot skapades för drygt 2 månader och är en separat persons konto.

Tro så du om det får dig att må bättre och inte få så mycket utbrott.
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
911
Poäng
817
För att din kompis gjorde ett helt nytt konto och skrev lögner. Kanske det var du Lasse? Eller ska bara lita på dig tycker du? Haha glöm det. Jag skriver baserat på mina erfarenheter och vad som bekräftats för mig och jag kommer starta en en tråd där jag rekommenderar detta oavsett om du delar min mening eller inte.
jag kollade och du hade skrivit 5 inlägg som ja jag tror du är liiiiiite gubbsur:)
Ge upp bara! Hitta du på ngt annat idag istället :)
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Det kontot skapades för drygt 2 månader och är en separat persons konto.

Tro så du om det får dig att må bättre och inte få så mycket utbrott.
Det kontot är någons konto här, hör du dig själv? Den kapades för 2 månader sen men skriver första inlägget nu? Eller så loggade någon av er på kontot nu för att svara? Ahahhahahahahaha alltså vissas logik här på forumet
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Lägg ned din attityd och ditt tjafsande nu Sebbe! Vad får du ut av att kalla andra efterblivna och andra okvädningsord? Admin, agera och stäng ned tomten om hen inte kan sköta sig!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Det kontot är någons konto här, hör du dig själv? Den kapades för 2 månader sen men skriver första inlägget nu? Eller så loggade någon av er på kontot nu för att svara? Ahahhahahahahaha alltså vissas logik här på forumet

Nej jag hör inte mig själv, hör man röster bör man kolla det med en läkare.

Nej ingen annan loggade in. Världen är inte en konspiration mot dig även om du inbillar dig det.
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Nej jag hör inte mig själv, hör man röster bör man kolla det med en läkare.

Nej ingen annan loggade in. Världen är inte en konspiration mot dig även om du inbillar dig det.
Oj svider det fortfarande? Gubben är sur?;)
Oj jävla du den svider! Blir att ligga under täcket och gråta resten av dagen nu ;)
varför raderar du inte idiotiska kommentarer som den? Haha det är ok det visar bara hur Lars surgubben missbrukar det minsta makt jag har sett gå över någon huvud:)
Snart startar jag tråd om detta och sprider min kunskap så kan ni sprida ert okunskap och tyranni :)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Oj svider det fortfarande? Gubben är sur?;)

varför raderar du inte idiotiska kommentarer som den? Haha det är ok det visar bara hur Lars surgubben missbrukar det minsta makt jag har sett gå över någon huvud:)
Snart startar jag tråd om detta och sprider min kunskap så kan ni sprida ert okunskap och tyranni :)
Nej det svider inget alls och har inte svidit. Jag gav dig ett tips bara.

Du kommer ingen vart genom att fortsätta så här, också tips
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp