Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dags för samlingslån. Vad tror ni?

2020
Inkomst - 391 000kr
Underskott - 44 000kr

Nordea Medlemslån - 245 816kr
Ikano (Blanco) - 146 668kr
Krediter (Volvo och Entercard) - 66 051kr

Uc-score - 3,63%

2 ff - En försvinner 28/4 och den sista 22/5.

Jag skulle nu vilja samla så mycket som möjligt, speciellt Ikano då det är typ 10% ränta, men även mina krediter. Har även en Klarna jag vill betala av.

Ska jag försöka låna hela beloppet, eller det som är utanför Nordea?
Skulle gärna vilja ta samlingslånet i Nordea för att ha allt på ett och samma ställe. Men vet inte riktigt hur mina skulder ser ut i andras ögon.
Kan ni komma med lite tips? TACK!

2020
Inkomst - 391 000kr
Underskott - 44 000kr

Nordea Medlemslån - 245 816kr
Ikano (Blanco) - 146 668kr
Krediter (Volvo och Entercard) - 66 051kr

Uc-score - 3,63%

2 ff - En försvinner 28/4 och den sista 22/5.

Jag skulle nu vilja samla så mycket som möjligt, speciellt Ikano då det är typ 10% ränta, men även mina krediter. Har även en Klarna jag vill betala av.

Ska jag försöka låna hela beloppet, eller det som är utanför Nordea?
Skulle gärna vilja ta samlingslånet i Nordea för att ha allt på ett och samma ställe. Men vet inte riktigt hur mina skulder ser ut i andras ögon.
Kan ni komma med lite tips? TACK!
Medlemslånet är det väl rätt bra ränta på? Skulle nog råda dig att ha kvar det lånet och söka 300K där du fyller i att du ska samla! Tror du kommer få ett par förslag.

Medlemslånet är det väl rätt bra ränta på? Skulle nog råda dig att ha kvar det lånet och söka 300K där du fyller i att du ska samla! Tror du kommer få ett par förslag.

Har typ 5% ränta på Medlemslånet.
Menar du att det kan vara idé att söka på Nordea, eller ska jag välja någon annan där jag får erbjudande från andra parter? Typ Lendo?

Har typ 5% ränta på Medlemslånet.
Menar du att det kan vara idé att söka på Nordea, eller ska jag välja någon annan där jag får erbjudande från andra parter? Typ Lendo?
Tycker du ska behålla Nordea och sedan skickar du in en ansökan på Advisa eller Lendo att du ska samla lån för 300K. Skulle tippa på att du får hyffsade erbjudande från Collector eller Marginalen Bank.

Dvs att du behåller Nordera och sedan tar du ett nytt lån där du samlar alla skitkrediter. Så att du i slutändan har två lån och noll krediter.

Tycker du ska behålla Nordea och sedan skickar du in en ansökan på Advisa eller Lendo att du ska samla lån för 300K. Skulle tippa på att du får hyffsade erbjudande från Collector eller Marginalen Bank.

Dvs att du behåller Nordera och sedan tar du ett nytt lån där du samlar alla skitkrediter. Så att du i slutändan har två lån och noll krediter.

Tusen tack för råd!
Tror du att jag ska vänta tills mina UC-förfrågningar försvinner eller kan jag lika gärna göra en nu? Det är en från Volvokortet samt en från Anyfin,

Jag hade sökt på 500.000 på Advisa.Där finns även Nordea med så jag tror att dom kommer kunna ge dig ett förslag ändå fast du har lån där.

Jag hade sökt på 500.000 på Advisa.Där finns även Nordea med så jag tror att dom kommer kunna ge dig ett förslag ändå fast du har lån där.

Allright.
Funderar på att ringa och snacka med Nordea först och bara se vad dom säger.
Har två krediter utanför UC som är min sambos. Men dom kommer väl inte att synas via advisa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp