• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Deklaration 2018

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Såhär är det när jag väntar på att få tillbaka på skatten också,
Jag är alltid sist :D
Jävla Kivra.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907
Japp, räntorna har stigit när skulderna sålts vidare till inkasso. Dessutom väntade Intrum avsiktligt med att verkställa det största lånet från BN i nästan ett år... så trots att jag betalar 25 tkr i löneutmätning varje månad, så minskar inte skulderna nämnvärt just nu.

Har inte bytt jobb, men får man 2% i lönelyft (Unionen) på relativt hög månadslön så blir det ganska bra löneökning i kronor, samt att jag fick en bonus.

Jag f
Såhär är det när jag väntar på att få tillbaka på skatten också,
Jag är alltid sist :D
Jävla Kivra.

Du är inte ensam... :)
 

Hope777

V.I.P
Poäng: 557
Blev medlem
18 Januari 2018
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
574
Poäng
557
Näää jag blir nog sist i kön jag...7:a ..:)
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Japp, räntorna har stigit när skulderna sålts vidare till inkasso. Dessutom väntade Intrum avsiktligt med att verkställa det största lånet från BN i nästan ett år... så trots att jag betalar 25 tkr i löneutmätning varje månad, så minskar inte skulderna nämnvärt just nu.

Har inte bytt jobb, men får man 2% i lönelyft (Unionen) på relativt hög månadslön så blir det ganska bra löneökning i kronor, samt att jag fick en bonus.

Skrev du inte något om att du skulle byta jobb? Det ökar väl även dina chanser att få skuldsanering om du har lägre inkomst.
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 707
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 129
Mottagna reaktioner
2 509
Poäng
1 707
Skrev du inte något om att du skulle byta jobb? Det ökar väl även dina chanser att få skuldsanering om du har lägre inkomst.
Jo det var en fundering om jag inte får med tjänstebilen, men jag avvaktar beskedet om skuldsanering innan jag tar ett sådant steg.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Såhär är det när jag väntar på att få tillbaka på skatten också,
Jag är alltid sist :D
Jävla Kivra.
Jag har heller inte fått besked, när det plingar i mobilen tänds ett litet hopp men näää inte från Kivra så så jag tror att jag inte får idag heller
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
491
Poäng
537
Har 78 som två sista så det blir väl imorgon då. Känner igen det där med aviseringsstressen. Varje gång det plingar till så lyser det upp ett hopp, men så är det bara något trist spam-mail
 

weroo83

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
29 Augusti 2012
Meddelanden
195
Mottagna reaktioner
209
Poäng
397
Jag har 5 som sista siffra och inte heller fått något besked idag. Tråkigt att vänta. Det är verkligen inte min grej.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp