- Meddelanden
- 1 084
- Mottagna reaktioner
- 482
- Poäng
- 557
dom är redan utbetalda till ditt konto.Kul med lite ränta i år
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
dom är redan utbetalda till ditt konto.Kul med lite ränta i år
Samma här! Gött nu kan man andas ut.Utbetalt 3/6 så borde komma in 7e eller 8e![]()
Begärt utbetalningsspärr, konstigt att det inte framgårdom är redan utbetalda till ditt konto.
Aha då är jag med om du begärt utbetalningsspärr. Mm mycket konstigt framgick inte.Begärt utbetalningsspärr, konstigt att det inte framgår
Tack snälla för snabbt svar!Står 0 på min också. Men lugn vi kommer få pengarna. Det är klart! Scrolla lite längre ner till senaste transaktioner så ser du att det kommer stå ”utbetalt”
Jag har ingen 1, har 7 som första siffra å 5 som sista, mina är utbet 3/6Pengarna blir utbetalda först till dom som har en ”1” i personnumret dom 4 sista, sedan 2,3,4 osv.
Den sista siffran i mitt fall är en 2 😎
Ja man tycker ju det....men aldrig fått efter 24h, alltid utbet 3-4 och inne på kontot 7-8eDom har en väldigt konstig utbetalningsmodell iaf.
Om jag betalar en räkning lördag den 3 juni eller om jag för över pengar till en annan person då har den personen pengarna antingen idag eller onsdag och inte på torsdag eller fredag. Har personen pengarna på kontot då ja då är det något fel hos banken att det tar så många dagar.
Gör skatteverket utbetalning lördag 3 juni med första batch av personer då bör dessa personer har pengarna på konto idag.
Det är olika. Jag tror pengarna landar antingen idag EM eller imorgon. Dom skriver så för att inte lova något. 1 - 3 bankdagar. Hoppas idag eller senast imorgonDom har en väldigt konstig utbetalningsmodell iaf.
Om jag betalar en räkning lördag den 3 juni eller om jag för över pengar till en annan person då har den personen pengarna antingen idag eller onsdag och inte på torsdag eller fredag. Har personen pengarna på kontot då ja då är det något fel hos banken att det tar så många dagar.
Gör skatteverket utbetalning lördag 3 juni med första batch av personer då bör dessa personer har pengarna på konto idag.
Det är olika. Jag tror pengarna landar antingen idag EM eller imorgon. Dom skriver så för att inte lova något. 1 - 3 bankdagar. Hoppas idag eller senast imorgon
Ja juste haha glömde av detta men senast onsdag dåImorgon är det röd dag, inga utbetalningar imorgon väl?🙄

Ser att förra året uppdaterades min inkomst 8juni. Så det är väl runt där dåNågon som vet datum när årsinkomsten uppdateras på UC?
Fördel är att när dom väl beslutar så verkställer dom beslutet direkt, så ev utbetalning sker inom några dagar.Gud vad lång tid det tar för få svar från omprövning.. har väntat snart 3 månader nu. Gjort omprövning för år 2020 och 2021.. Skickar in alla underlag och allt med omprövning. Hade varit gött med en extra peng inför semestern fan hehe
men med SUS då anger man ju sitt konto till Swedbank, men med Skatteverket så måste du ange ditt kontonummer till Skatteverket så jag är mycket tveksam till att det skulle gå via SUSJag misstänker att Skatteverket arbetar med SUS, vilket jag gör i mitt arbete också. Från och med att pengarna går iväg (hos oss) tar det två arbetsdagar innan de når målet. Jag tror att Swedbank tar hand om pengarna och girar om dem dit de ska gå. Är utbetalning gjord på lördag bör således första batchen få på torsdag, alternativt onsdag
Skatteverket har eget register. Går inte via susmen med SUS då anger man ju sitt konto till Swedbank, men med Skatteverket så måste du ange ditt kontonummer till Skatteverket så jag är mycket tveksam till att det skulle gå via SUS
Låter bra! Hoppas att det blir klart innan Augusti då heheFördel är att när dom väl beslutar så verkställer dom beslutet direkt, så ev utbetalning sker inom några dagar.
Du kan inte de besluten? Undrar om du får vänta till augusti dåFattar inte min skatt fortfarande inte fastställd. Irriterande värre.
Ojoj Terry....då kan din deklaration vara uttagen för granskning. Har du gjort nått suspekt avdrag?Fattar inte min skatt fortfarande inte fastställd. Irriterande värre.
Det går direkt till fogden!!!!!!!!!!Ni som fått utbet 3/6 kommer pengarna in på kontot inatt/imorrn eller torsdag? Nån som vet?
De som det går till fogden för går det dit direkt för.Det går direkt till fogden!!!!!!!!!!
Ni som fått utbet 3/6 kommer pengarna in på kontot inatt/imorrn eller torsdag? Nån som vet?
Ojoj Terry....då kan din deklaration vara uttagen för granskning. Har du gjort nått suspekt avdrag?
Vad är sista siffran på din fyra sista i personnumret?Nu står det som inkommande belopp imorrn på mitt Nordea konto![]()
5Vad är sista siffran på din fyra sista i personnumret?
Hmm.. min är 2 och jag kan inte se i min bank en utbetalning.
Tror faktiskt inte det har med siffran å göraHmm.. min är 2 och jag kan inte se i min bank en utbetalning.
Tror faktiskt inte det har med siffran å göra
Okej, men såg du att det stod i kommande händelse i din bank att det ska bli utbetald eller dök dom bara upp?Det är konstaterat sedan länge. Jag har 9 och förra året fick jag mina skattepengar utbetalt första dagen, alltså idag men förra året. Fick efter lunch.