Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklarationen 2026, hur gick det?

Ok vad konstigt jag inte ser då. Ser ju att det är beslutat som sagt men ser inte själva utbetalningen med belopp?
Pengarna kommer 9-12 Juni om man fått slutskattebesked

Så de som får sina pengar onsdag-torsdag-fredag lär inte utbetalningen ha gjorts ännu. Antar att dom som kan se nu får på tisdag

Vart ser alla beslutade skatteuppgifter och att det står godkänt?
Jag kan bara välja år om jag går in på den fliken och väljer då är 2025 där jag får ett utdrag där mina skatteuppgifter framkommer och att utdraget baseras på ett beslut som gjordes 2026-06-05.
Men står inget om att det är godkänt, ser ingen utbetalning och inget på Kivra.

Ok vad konstigt jag inte ser då. Ser ju att det är beslutat som sagt men ser inte själva utbetalningen med på Kivra ännu. Ser inte utbetalningen dvs själva beloppet

Vart ser alla beslutade skatteuppgifter och att det står godkänt?
Jag kan bara välja år om jag går in på den fliken och väljer då är 2025 där jag får ett utdrag där mina skatteuppgifter framkommer och att utdraget baseras på ett beslut som gjordes 2026-06-05.
Men står inget om att det är godkänt, ser ingen utbetalning och inget på Kivra.
Beslut = Godkänt dvs de uppgifter som finns i beslutet.

Så här står det för mig. Står ingenting om godkänt eller så?
Men det verkar ju ändå vara rent fastslaget att uppgifterna stämmer…?

Bilagor

• IMG_4632.jpeg
    IMG_4632.jpeg
    226 KB · Visningar: 45
Först skulle jag få tillbaka 4kr sedan gjorde jag avdrag på 70 350 för resor till och från arbetet så nu får KFM de 13 000kr jag skulle få tillbaka.

Först skulle jag få tillbaka 4kr sedan gjorde jag avdrag på 70 350 för resor till och från arbetet så nu får KFM de 13 000kr jag skulle få tillbaka.
Typ samma här, skulle få tillbaka 15k men hade restskatt på 14,5 så blir en röding in på kontot! 🤓🔫

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp