Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Nstart - Nystartslån
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Klaralån - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Meddelanden
2 128
Mottagna reaktioner
1 963
Poäng
1 247
Jag har en bild av Lasseman som en medelålder gubbe, lång yes, så är förvånad att du såg ”hen” som en kvinna. Kanske en transvestit :facejoy: . No offence man. Skojar bara.
Doodles som en 40+ man som kan bli som jag ibland: blir lätt irriterad eller arg men med stort hjärta och hjälpsam som Lasse.
Myra som en lugn väldigt lugn kvinna.
Du Anam vet inte varför jag har en bild att du är en liten kort sk petite :facejoy: med två barn och ganska lugn lite blyg kanske man.

I övrigt så ja, jag drömde också om forumet på riktigt, att jag fick massa erbjudanden från båda Lendo och Advisa, var här läsa och massa siffror och sms överallt helt sjukt :facejoy:
Måste ta semester …
Erkänner, jag är kort. Endast 160 cm, haha! Två huliganer har jag också, men lugn o blyg, njaaaaaaa :oops: :facejoy: Öppen, rak och ärlig, sprallig, kvinna dessutom :D

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 7 747
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Meddelanden
22 578
Mottagna reaktioner
10 995
Poäng
7 747
Inatt har jag drömt att jag träffade några av er här på forumet. Utanför Willys :facejoy:
Vi slogs om rabatterade varor och insåg sedan på parkeringen vilka vi var och vad vi kallade oss för här inne. Hur som, @Lasseman var en lång och smal kvinna, säkert 2 meter lång. Axellångtx mörkt hår, svart kjol och strumpbyxor med en blå kavaj, med namnet Anette :facejoy::facejoy:
På parkeringen stod ”Anette” och diskuterade kronofogden med @Doodles som var en yngre kille i 25-30 års åldern, med spiderman tröja och sandaler. (HAHA, orkar inte med mig själv). När jag själv kommer ut från Willys och hör konversationen och påtalandet om forumet klickar det vilka ni var. Men jag är för feg för att erkänna vem jag var, jag packar in mina matvaror i bilen och hoppar in, när jag får en chock av den kraftiga man som sitter i baksätet, med enormt basal röst säger han ”hej, det är jag som är @Myra . Då vakna jag till :facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy:

Hoppas ni får ett gott skratt och en fin helg <3
Jag var på Willys igår. Är inte 2 meter eller kvinna. Kul med drömmar ibland.

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Meddelanden
22 578
Mottagna reaktioner
10 995
Poäng
7 747
Diskussuterade vid fikat tidigare i veckan, en kollega hade noterat att nästan alla hen utredde fn angett på sociala medier att man gått på friskolan "livets hårda skola"
Har sedan dess noterat samma sak själv.
Praktiskt om man kan få veta var dom har klassåterträff från den skolan, massor med delgivningar som kan åtgärdas på ett bräde

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 457
Meddelanden
8 226
Mottagna reaktioner
5 323
Poäng
3 457
Inatt har jag drömt att jag träffade några av er här på forumet. Utanför Willys :facejoy:
Vi slogs om rabatterade varor och insåg sedan på parkeringen vilka vi var och vad vi kallade oss för här inne. Hur som, @Lasseman var en lång och smal kvinna, säkert 2 meter lång. Axellångtx mörkt hår, svart kjol och strumpbyxor med en blå kavaj, med namnet Anette :facejoy::facejoy:
På parkeringen stod ”Anette” och diskuterade kronofogden med @Doodles som var en yngre kille i 25-30 års åldern, med spiderman tröja och sandaler. (HAHA, orkar inte med mig själv). När jag själv kommer ut från Willys och hör konversationen och påtalandet om forumet klickar det vilka ni var. Men jag är för feg för att erkänna vem jag var, jag packar in mina matvaror i bilen och hoppar in, när jag får en chock av den kraftiga man som sitter i baksätet, med enormt basal röst säger han ”hej, det är jag som är @Myra . Då vakna jag till :facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy:

Hoppas ni får ett gott skratt och en fin helg <3
Haha, snacka om att vi är skadade alla. -:)

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 577
Meddelanden
5 464
Mottagna reaktioner
5 722
Poäng
3 577
Diskussuterade vid fikat tidigare i veckan, en kollega hade noterat att nästan alla hen utredde fn angett på sociala medier att man gått på friskolan "livets hårda skola"
Har sedan dess noterat samma sak själv.
Praktiskt om man kan få veta var dom har klassåterträff från den skolan, massor med delgivningar som kan åtgärdas på ett bräde
Så KF använder sociala medier för att söka på sina ”kunder”?! Intressant…men varför?!

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
En av våra mest kunniga
Meddelanden
1 571
Mottagna reaktioner
1 034
Poäng
867
Så KF använder sociala medier för att söka på sina ”kunder”?! Intressant…men varför?!
Kronofogdens huvudsakliga uppgift är att söka efter tillgångar från den som ska betala för att någon ska få betalt.

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 577
Meddelanden
5 464
Mottagna reaktioner
5 722
Poäng
3 577
Kronofogdens huvudsakliga uppgift är att söka efter tillgångar från den som ska betala för att någon ska få betalt.
Jo, det är jag införstådd med, men att söka på Sociala medier efter detta låter långsökt eller iallafall att den typen av tillgångar skulle läggas ut offentligt iallafall…

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Meddelanden
22 578
Mottagna reaktioner
10 995
Poäng
7 747
Jo, det är jag införstådd med, men att söka på Sociala medier efter detta låter långsökt eller iallafall att den typen av tillgångar skulle läggas ut offentligt iallafall…
Du kan ju få tro det om det känns bättre.
Det är dock väldigt väldigt fel. Livets hårda skola studenterna (bland andra) är inte alltid så smarta utan lägger ut offentliga inlägg som indikerar tillgångar ganska frekvent.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp