- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Finsk hårdrock = Lordi.
Så långt sträcker sig min kunskap om finska metallband. Eller vd dom nu är.
Räcker långt. Finns inte så mycket mer att hämta

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Finsk hårdrock = Lordi.
Så långt sträcker sig min kunskap om finska metallband. Eller vd dom nu är.

Att kalla Lordi för musik är bara det att göra en extremt generös tolkning av begreppet. Hårdrock? Ja, om Dr Bombay är techno så.
Opeth, ett favoritband.Jo, de har ju rätt bra melodiska metallband som Wintersun, Ensiferum, Amorphis, Omniun Gatherum m.fl.
Men jag tycker ändå att Sverige med Amon Amarth, Opeth, Dark Tranquillity, Entombed är snäppet vassare!![]()
Tänkte precis berätta att jag jobbat med LG Petrov. Men det vs ju ett annat band EntombedOpeth, ett favoritband.
😛Stämmer utmärkt. Har jag måhända glömt någon?
Loanstep också va?
Dålig aktivitet på forumet senaste par veckorna. Har folk gått i ide?

Tur man har tåliga hundar! Hade kunnat bli dyrt annars. Hade nog 16 st när det var som mest. Nu ”bara” 6st. Fast då är det bara 2 som är bara mina.Asså... skuldsanering och ett ”måndags exemplar” till vovve går inte riktigt ihop erfar jag...
I söndags kväll fick jag ännu en gång köra bort till Evidensia med en magsjuk liten vovve... Två timmars vård landade på den horribla summan om 10.124kr.
Tur man har en ”bra” försäkring där jag ”enkom” fick betala 3000kr - resten tog försäkrings bolaget... thank god !!! 🙄
Har en hund som hade behövts passats en helg i juli en helg i augusti. Jag bryr mig inte nämnvärt om kostnaden.
Någon som kan bra hundhotell eller dagmatte eller något i Malmö?
Skiter i kostnaden så kan tänka mig pröjsa 1000-1500 totalt kanske. Måste verkligen ha passning eftersom jag ska iväg.
Någon som har tips?
@Kimsan72
Känns ju läskigt att lämna sin vovve till någon helt okänd!Finns förmedlingar där privatpersoner passar djur per dygn, ibland för mindre än 300 kr. Kolla Dogbuddy
Hittat ny pod jag missat tidigare, och den verkar slutar göra nya avsnitt.. rättegångspoden. Hittade nåt avsnitt där man pratade skuldsanering på ett hörn tex
Vilket mysigt nickname du har brittportmonä❤️Podme premium för att få nya avsnitt varje månad av rättegångspodden. Kommer snart en gratis säsong.
"Det godhjärtade börsgeniet" är också en märklig historia med grovt bedrägeri.
Podme premium för att få nya avsnitt varje månad av rättegångspodden. Kommer snart en gratis säsong.
"Det godhjärtade börsgeniet" är också en märklig historia med grovt bedrägeri.
Hittat ny pod jag missat tidigare, och den verkar slutar göra nya avsnitt.. rättegångspoden. Hittade nåt avsnitt där man pratade skuldsanering på ett hörn tex
Bästa podden EVER och sedan finns det även ”Mordpodden” samt ”En mörk historia” och ”P3 Dokumentären” är oxå jäkligt bra poddar.
Finns att finna i IPhones ”Podcaster” appen.

P3 dokumentär har jag hört i princip alla löpande sedan dom började komma för 10-15 år sedan, så dom kan jag![]()
I dag bär det av mot Tele2 för att skicka Skåne till Danmark en gång för alla.
P3 dokumentär har jag hört i princip alla löpande sedan dom började komma för 10-15 år sedan, så dom kan jag![]()

Va?! Jag är förvisso ”jäkligt dagen efter”, så kanske det är därför jag inte förstår vad Du menar...?! 🙄
Fotboll. Stockholm-Skåne. ;-)
Inte MFF väll?!