- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 794
- Poäng
- 1 277
Jag också, hur mycket reklam som helst helt plötsligt... :-//Får upp froda företagslån hela tiden täcker en stor del. Aldrig sökt på dom
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Jag också, hur mycket reklam som helst helt plötsligt... :-//Får upp froda företagslån hela tiden täcker en stor del. Aldrig sökt på dom
Jag också, hur mycket reklam som helst helt plötsligt... :-//
Ska man gå på annonserna bör jag byta ut bilen, byta ut partnern, köpa mattor, installera bergvärme, köpa en flytväst och låna massor med pengar![]()
Tack nu är jag bara "påstådd" alternativt påstådd tjänsteman bara som sitter och googlar efter avslutad skuldsanering...😱![]()
Precis...och det är sjukt mycket ”rosa” på forumet nu. Allt ser väldigt konstigt ut på sidan nu...
Så bra skrivet❤️❤️ Du är toppen har funderat i samma banor.Du kan raljera över vad folk skriver, för min del känner jag att din närvaro på forumet och dessutom i egenskap av moderator är osund. Det är inte konstigt att människor undrar varför du hänger på detta forum.
Jag har själv ställt frågan till dig om du är här som representant för Kronofogden eller som privatperson. En fråga som du valde att inte besvara (givetvis har du det valet). Jag undrar också hur Kronofogdens policy kring att ”representera” myndigheten i sådana här sammanhang ser ut. Jag har inte noterat men förväntar mig att du inte modererar forumet under arbetstid då en del av mina och övriga medborgares skattepengar finansierar din verksamhet. Eftersom man ska göra rätt för sig i alla sammanhang (inte minst vi som är/har varit skuldsatta) så förväntar jag också mig det av en medarbetare i statlig tjänst.
Efter många års studier av beteendevetenskap är jag ytterst nyfiken på vilket behov hos dig som uppfylls genom din tongivande närvaro på här på detta forumet.
Du kan raljera över vad folk skriver, för min del känner jag att din närvaro på forumet och dessutom i egenskap av moderator är osund. Det är inte konstigt att människor undrar varför du hänger på detta forum.
Jag har själv ställt frågan till dig om du är här som representant för Kronofogden eller som privatperson. En fråga som du valde att inte besvara (givetvis har du det valet). Jag undrar också hur Kronofogdens policy kring att ”representera” myndigheten i sådana här sammanhang ser ut. Jag har inte noterat men förväntar mig att du inte modererar forumet under arbetstid då en del av mina och övriga medborgares skattepengar finansierar din verksamhet. Eftersom man ska göra rätt för sig i alla sammanhang (inte minst vi som är/har varit skuldsatta) så förväntar jag också mig det av en medarbetare i statlig tjänst.
Efter många års studier av beteendevetenskap är jag ytterst nyfiken på vilket behov hos dig som uppfylls genom din tongivande närvaro på här på detta forumet.
Så skönt här vimlar det av annonser o mycket Rosa som Kimsan skrevJag ser inga annonser som sagt, har adblocker. Fungerar kanon!
Haha. -Ska man gå på annonserna bör jag byta ut bilen, byta ut partnern, köpa mattor, installera bergvärme, köpa en flytväst och låna massor med pengar![]()

Ja, det riktiga livet är utanför forumet. -Vet stämmer.
Sen tyvärr finns det dom som hackar mer på vissa personer för så är det.
Precis som att vissa personer ska tåla mer. Svarar med kall hand.
Tål tillrättavisningar och åsikter om tex mig o det jag skriver.
När du eller Kimsan säger åt mig är det på ett bra sätt och i god tro❤️tyvärr gör inte alla det.
Men hädanefter i alla fall om jag talar för mig så tar jag till mig det jag tycker är viktigt o bra. Resten skiter jag i och slår ifrån mig.

Det är inte mycket som behöver modereras alls, någon gång i veckan eller så och görs inte på arbetstid.
Jordnöten - I egenskap utav beteendevetare. Får man fråga vad du jobbar med? Socionom eller?
Så är det men många av er är toppen vilket gör att jag älskar forumet i sin helhet❤️Ja, det riktiga livet är utanför forumet. -![]()
Visst är inläggen även från arbetstid och inte är det på lunchrasten.Tänker att samma sak gäller att skriva inlägg också.
Du är klok person det har jag alltid tyckt här på forumet sen var du jobbar med spelar ingen roll. Du är medmänsklig o har huvudet på skaft❤️Det kan man lätt tro, men nej det gör jag inte.
Tänker att samma sak gäller att skriva inlägg också.
Du är klok person det har jag alltid tyckt här på forumet sen var du jobbar med spelar ingen roll. Du är medmänsklig o har huvudet på skaft❤️

Visst är inläggen även från arbetstid och inte är det på lunchrasten.
Stämmer ju❤️Tack det var gulligt![]()
Vet bara tänkte eftersom vi skuldsatta...men bästa Syrran, vi kan väll lägga ner detta nu?! Var och en bär ansvar för när vi skriver våra inlägg...
Ibland sitter jag i bilen mellan möten och skriver inlägg, ibland gör jag det på kontorstid... Ibland sitter jag även och arbetar från min laptop kl 12 en söndag, eller en torsdags kväll kl 21.
Skriver också i tid otid...men bästa Syrran, vi kan väll lägga ner detta nu?! Var och en bär ansvar för när vi skriver våra inlägg...OCH Ibland sitter jag i bilen mellan möten och skriver inlägg, ibland gör jag det på kontorstid... Ibland sitter jag även och arbetar från min laptop kl 12 en söndag, eller en torsdags kväll kl 21.
Själv skriver jag 90% av mina inlägg på arbetstid.
Frihet under ansvar. Levererar mer än samtliga andra på kontoret både sett till resultat och även andra, mätbara hårda värden.
Dom mjuka behöver vi inte ens gå in på där jag fungerar som mentor och fadder åt mina nya kollegor.
Fullständigt absurd diskussion för övrigt.
Ja var inte meningen överhuvudtaget.Själv skriver jag 90% av mina inlägg på arbetstid.
Frihet under ansvar. Levererar mer än samtliga andra på kontoret både sett till resultat och även andra, mätbara hårda värden.
Dom mjuka behöver vi inte ens gå in på där jag fungerar som mentor och fadder åt mina nya kollegor.
Exakt! Själv har jag semester, men likväl i bilen på väg upp till Falkenberg idag satt jag och svarade på inte mindre än 7 arbetssamtal!
Du summerar det klockrent - det kallas FRIHET UNDER ANSVAR !!
?Jasså du gör Skrea strand den här veckan!
Blir det en avstickare om Gekås?

Själv skriver jag 90% av mina inlägg på arbetstid.
Exakt! Själv har jag semester, men likväl i bilen på väg upp till Falkenberg idag satt jag och svarade på inte mindre än 7 arbetssamtal!
Du summerar det klockrent - det kallas FRIHET UNDER ANSVAR !!
Nej där har du fel läs innebörden i texten som jordnöten skrivit.Många medlemmar här känner en missriktad bitterhet mot KFM och låter det uppenbarligen gå ut över enskilda individer som råkar arbeta för myndigheten.
Men tänk vad mycket tid @Lasseman sparat åt kfm genom att svara på våra frågor istället för att vi ska ringa och uppta en handläggares tid...Inte speciellt absurd alls, om jag inte missuppfattat så arbetar du inom en bransch som inte omfattas av det statliga uppdraget. Vad du och dina kollegor gör på er arbetstid intresserar inte mig i alla fall, skattepengar finansierar inte er verksamhet.
Som anställd i en statlig myndighet har man ett helt annat förhållningssätt till många saker. Jag kan med säkerhet säga att man på Kronofogden någon gång fört dialog om statstjänstemannarollen. I den rollen ingår inte att hänga på diverse olika forum under arbetstid OM man inte har ett specifikt sådant uppdrag från arbetsgivaren.
Kan så vara men samtidigt lätt att ta reda på själv.Men tänk vad mycket tid @Lasseman sparat åt kfm genom att svara på våra frågor istället för att vi ska ringa och uppta en handläggares tid...
Nej där har du fel läs innebörden i texten som jordnöten skrivit.
Nu är det så här att tex jag o flera andra får lite vassa eller hur ska jag beskriva kyliga något nedlåtande svar från vederbörande och det är Faan inte okej då undrar man vem personen är o arbetar är det så konstigt?
För är dom så på kronofogden Gud Hjälpe mig!!

Tog bort en del av det jag skrev vill ej gå för långt. Ja o därför kommer jag ej att fråga mer. Den tolkningen gör jag inte utan anledning så är det bara.Personen skriver inte här i egenskap av tjänsteman, utan som privatperson. Vilken "ton" du läser in i hans text är din subjektiva tolkning. Ett tips är att låta bli att ställa frågor om du inte klarar av svaren du får.![]()
Men tänk vad mycket tid @Lasseman sparat åt kfm genom att svara på våra frågor istället för att vi ska ringa och uppta en handläggares tid...
Fast jag anser jordnöten har en poäng och tycker det är helt rätt.Jordnöten - Jag kan förstå synpunkten delvis, men ska en polis som "väntar" på utryckning få gå in på twitter säger vi eller skumma sportbladet på sin mobil?