• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 637
Mottagna reaktioner
6 211
Poäng
4 147
Tack! Det är för att Jag är så jävla dålig så det finns ingen annan väg än uppåt XD du fick mig att skratta. :D:)
Jag brukar säga att vad är dagar/månader av resten av mitt liv när något är jobbigt. När jag ska till tandläkaren brukar det bli vad är en timme av resten av mitt liv. -:)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 303
Poäng
997
Jag brukar säga att vad är dagar/månader av resten av mitt liv när något är jobbigt. När jag ska till tandläkaren brukar det bli vad är en timme av resten av mitt liv. -:)

Smart! Ja, det är bara att hålla i sig tills stormen har passerat. Har varit på sjukhuset i 3 dagar inlagd för att kolla epileptisk aktivitet och sen gjort första dagen på nya jobbet och kom hem till ett bombnedslag och min spontana reaktion är att ge upp städningen men då blir det ju tusen gånger värre. Typ skilsmässa för man är less på varandra.
 

Annhha

V.I.P
Poäng: 597
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
347
Mottagna reaktioner
639
Poäng
597
Hur mår alla den här helgen? Jag vaknade riktigt nere på grund av städstress och pengastress men har bestämt mig att inte låta det dåliga humöret förstöra hela helgen. Förut flydde jag in i spel men nu måste jag ta tag i klädhögar, disk och få saker till försäljning. 27 dagar spelfri idag med...
Hittade en fläskfilé i frysen och ska slå ihop något gott till kvällen och sluta gnälla och börja jobba. :eek::eek: Det är tungt att känna sig dålig men jag hoppas ni har en bra dag.[
Hur mår alla den här helgen? Jag vaknade riktigt nere på grund av städstress och pengastress men har bestämt mig att inte låta det dåliga humöret förstöra hela helgen. Förut flydde jag in i spel men nu måste jag ta tag i klädhögar, disk och få saker till försäljning. 27 dagar spelfri idag med...
Hittade en fläskfilé i frysen och ska slå ihop något gott till kvällen och sluta gnälla och börja jobba. :eek::eek: Det är tungt att känna sig dålig men jag hoppas ni har en bra dag.
För snart sju månader sedan var jag på möte på föreningen för Spelberoende, Spelfri i 7 dagar efter mitt självmordsförsök. Idag är jag en stolt kvinna som slåss mot spelreklam. Ryser än idag när jag tänker på hur dåligt jag mådde för ett år sedan. Tankarna kretsade 24 timmar om dygnet runt spel..jag mår helt enkelt bra.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 303
Poäng
997
För snart sju månader sedan var jag på möte på föreningen för Spelberoende, Spelfri i 7 dagar efter mitt självmordsförsök. Idag är jag en stolt kvinna som slåss mot spelreklam. Ryser än idag när jag tänker på hur dåligt jag mådde för ett år sedan. Tankarna kretsade 24 timmar om dygnet runt spel..jag mår helt enkelt bra.

Ja... jag hade nog spelat vidare om inte spelpaus hade kommit. Jag behövde en spärr, starkt av dig att bestämma själv att sluta varje dag men jag förstår att du fick ett rude awakening i och med självmordsförsöket också. Jag känner inte heller att jag vill spela men jag önskar jag kunde få tillbaka min ekonomi jag hade innan och all tid jag slösat.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 959
Mottagna reaktioner
6 151
Poäng
3 907
Hur mår alla den här helgen? Jag vaknade riktigt nere på grund av städstress och pengastress men har bestämt mig att inte låta det dåliga humöret förstöra hela helgen. Förut flydde jag in i spel men nu måste jag ta tag i klädhögar, disk och få saker till försäljning. 27 dagar spelfri idag med...
Hittade en fläskfilé i frysen och ska slå ihop något gott till kvällen och sluta gnälla och börja jobba. :eek::eek: Det är tungt att känna sig dålig men jag hoppas ni har en bra dag.

Tackar som frågar ❤️ Idag har väll ilskan så smått runnit av mig, men igår va ja GALEN... Glömde parkeringstiden & satt på ett möte som drog ut på tiden & självklart när ja kom ut till bilen, så satt de 500 spänn i böter på den... :mad: inte precis vad man behöver när man har utmätning :(
Ikväll blir de hem till tjejgänget för gott i glasen & god mat... Sånt förgyller :)

Hoppas Ni alla har en bra helg! ❤️
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 859
Mottagna reaktioner
7 227
Poäng
4 807
Hur mår alla den här helgen? Jag vaknade riktigt nere på grund av städstress och pengastress men har bestämt mig att inte låta det dåliga humöret förstöra hela helgen. Förut flydde jag in i spel men nu måste jag ta tag i klädhögar, disk och få saker till försäljning. 27 dagar spelfri idag med...
Hittade en fläskfilé i frysen och ska slå ihop något gott till kvällen och sluta gnälla och börja jobba. :eek::eek: Det är tungt att känna sig dålig men jag hoppas ni har en bra dag.

Väääääldigt ont i benen efter att ha jobbat extra 33 timmar fre-sön, suttit ner totalt 4 timmar, resten stå och gå... men det positiva med extra jobb är att det tränger undan stressen kring ekonomin, man hinner helt enkelt inte deppa... och när jag är som tröttast så tänker jag att jag får pengar för det så då känns det bättre :)

Har massvis med klädkassar hemma, fina och rena, som min yngsta dotter haft men kommer inte till skott med att lägga ut dem till försäljning. Finns inte tid att fota allt.
Vilken lyx med att hitta en fläskfilé i frysen :)
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 303
Poäng
997
Väääääldigt ont i benen efter att ha jobbat extra 33 timmar fre-sön, suttit ner totalt 4 timmar, resten stå och gå... men det positiva med extra jobb är att det tränger undan stressen kring ekonomin, man hinner helt enkelt inte deppa... och när jag är som tröttast så tänker jag att jag får pengar för det så då känns det bättre :)

Har massvis med klädkassar hemma, fina och rena, som min yngsta dotter haft men kommer inte till skott med att lägga ut dem till försäljning. Finns inte tid att fota allt.
Vilken lyx med att hitta en fläskfilé i frysen :)

Vad duktigt att jobba en massa extra. :) stark. :cool:
 

Adde87

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 Juni 2018
Meddelanden
421
Mottagna reaktioner
348
Poäng
477
Väääääldigt ont i benen efter att ha jobbat extra 33 timmar fre-sön, suttit ner totalt 4 timmar, resten stå och gå... men det positiva med extra jobb är att det tränger undan stressen kring ekonomin, man hinner helt enkelt inte deppa... och när jag är som tröttast så tänker jag att jag får pengar för det så då känns det bättre :)

Har massvis med klädkassar hemma, fina och rena, som min yngsta dotter haft men kommer inte till skott med att lägga ut dem till försäljning. Finns inte tid att fota allt.
Vilken lyx med att hitta en fläskfilé i frysen :)

Inte för att vara en jobbig jävel Myra & Lilaros, men är inte fläskfilé billigare än nötfärs? :p Hur som helst så är det gott som fan! ;) Iaf den jag köper på Willys. Är säkert nåt helt annat jag äter ovetandes :oops:
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 303
Poäng
997
Inte för att vara en jobbig jävel Myra & Lilaros, men är inte fläskfilé billigare än nötfärs? :p Hur som helst så är det gott som fan! ;) Iaf den jag köper på Willys. Är säkert nåt helt annat jag äter ovetandes :oops:

Tack för att du påminde mig :'( hehe! :D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp