• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 317
Mottagna reaktioner
1 122
Poäng
897
Är det 3 veckor mellan dos 1 o 2? Hinner om man tar imorn eller på fredag före den 11:e. Är det bara att ta drop in vaccin?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Men folk som inte kan ta det? Gravida? Ska folk som lider utav sviterna av Svininfluensan-vaccinet också nu åter igen straffas av samhället?

Dessutom. Som som vaccinerades i februari. Deras skydd är nu i princip borta. Dessa smittar ju mer än personer som hade covid för en månad sedan.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Det eventet jag jobbade på i höstas där arrangören krävde vaccinpass funkade som sa att antingen måste man visa ett covidpass eller ett negativt coronatest som inte är äldre än 48 timmar.
Har inte hört ngt än om vad som kommer gälla för hockeyn.

Det tycker jag hade varit fair.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427

Tycker detta är ganska sjukt, om det stannar vid detta kan jag ändå förstå det. Men att man ska införa någon medicinsk apartheid som i Österrike och Tyskland där ickevaccienrade inte ens får vistas utomhus tycker jag känns ganska sjukt. Det säger jag som dubbelvaccinerad med Pfizer i princip så fort det blev min tur. 90% av min släkt,familj och vänner är också vaccinerade men det gör inte det hela mer sjukt.

Vi talar alltså om 20% som inte ens tagit första dosen, ska var femte medborgare få sina grundläggande mänskliga rättigheter överkörda? Fruktansvärt.
Håller med dig...


Vidrigt påminner lite om
Nazist Tyskland "visa pass så
Du inte är jude" Sverige blir en jävla farcist stat haah..
 

EllenBellen

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
12 September 2021
Meddelanden
703
Mottagna reaktioner
300
Poäng
447
Säger

Tycker detta är ganska sjukt, om det stannar vid detta kan jag ändå förstå det. Men att man ska införa någon medicinsk apartheid som i Österrike och Tyskland där ickevaccienrade inte ens får vistas utomhus tycker jag känns ganska sjukt. Det säger jag som dubbelvaccinerad med Pfizer i princip så fort det blev min tur. 90% av min släkt,familj och vänner är också vaccinerade men det gör inte det hela mer sjukt.

Vi talar alltså om 20% som inte ens tagit första dosen, ska var femte medborgare få sina grundläggande mänskliga rättigheter överkörda? Fruktansvä

Tycker detta är ganska sjukt, om det stannar vid detta kan jag ändå förstå det. Men att man ska införa någon medicinsk apartheid som i Österrike och Tyskland där ickevaccienrade inte ens får vistas utomhus tycker jag känns ganska sjukt. Det säger jag som dubbelvaccinerad med Pfizer i princip så fort det blev min tur. 90% av min släkt,familj och vänner är också vaccinerade men det gör inte det hela mer sjukt.

Vi talar alltså om 20% som inte ens tagit första dosen, ska var femte medborgare få sina grundläggande mänskliga rättigheter överkörda? Fruktansvärt.
Säger som GW: Ta en för laget
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Jag har tagit två... Pfizer.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp