Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

"Näthatsgranskaren" T.Å som gjort sig ett namn och blivit känd genom att förfölja svenska pensionärer på webben har startat en insamling.
Kort och gott så har han bestämt sig nu för att starta en förtalsprocess mot den oberoende journalisten Joakim Lamotte.

https://www.svegot.se/2020/03/05/nathatsgranskaren-startar-insamling-for-att-atala-joakim-lamotte/

Till saken hör att den här djurplågaren och galningen "Näthatsgranskaren" har en skuld till KFM på en miljon. För att inte bli av med dessa pengarna i insamlingen han fått så har han flyttat pengarna till en advokatfirma. Min fråga @Lasseman - Kan KFM spåra dessa pengar och kan man tipsa dom om detta?

Hej alla! nu har man fått ett barn och det känns fantastiskt. Men oron är ekonomin. Är det någon som lyckas spara och amortera extra trots barn?

"Näthatsgranskaren" T.Å som gjort sig ett namn och blivit känd genom att förfölja svenska pensionärer på webben har startat en insamling.
Kort och gott så har han bestämt sig nu för att starta en förtalsprocess mot den oberoende journalisten Joakim Lamotte.

https://www.svegot.se/2020/03/05/nathatsgranskaren-startar-insamling-for-att-atala-joakim-lamotte/

Till saken hör att den här djurplågaren och galningen "Näthatsgranskaren" har en skuld till KFM på en miljon. För att inte bli av med dessa pengarna i insamlingen han fått så har han flyttat pengarna till en advokatfirma. Min fråga @Lasseman - Kan KFM spåra dessa pengar och kan man tipsa dom om detta?

Tipsa ja, det går. Det borde gå att utmäta på ett klientmedelskonto, inte säker

Hej alla! nu har man fått ett barn och det känns fantastiskt. Men oron är ekonomin. Är det någon som lyckas spara och amortera extra trots barn?

Stort grattis!
Min ekonomi har varit mycket bättre sedan jag fick barn. Det är billigare med blöjor och klämmisar än vad det är med Redbull Vodka och taxi :D

Stort grattis!
Min ekonomi har varit mycket bättre sedan jag fick barn. Det är billigare med blöjor och klämmisar än vad det är med Redbull Vodka och taxi :D

Redbull vodka alltså... 140 spänn drinken i sthlm. Hade en riktigt rövarkväll igår, inte haft det så stökigt och blött på 6 månader typ.

Påminde mig själv om varför, för jävla dyrt!

Sen har man fyllemat på det och dylikt. Dyrt värre.
Saken underlättas inte utav att jag behöver sänka en flaska för att bli toppad.

Jag drack Absint i Prag när vi var där med gymnasiet. Det slutade inte bra. Vi kan skippa detaljer.

Ingen som har börjat tänka på att livet aldrig blir sig likt? Ingen egentid, uppoffringar m.m. Men visst är det underbart ☺️

Ingen som har börjat tänka på att livet aldrig blir sig likt? Ingen egentid, uppoffringar m.m. Men visst är det underbart ☺️

Allt har blivit bättre. Exakt allt. Då säger jag det som aldrig tagit ansvar i mitt liv och som festade halva nätterna 3-4 gånger i veckan då jag har ett sådant jobb där det är vanligt förekommande. Jag hade inte bytt bort något mot min flicka. Den glädjen är svårslagen. Känner faktiskt inte att jag offrat ett skit.
Egentid kommer du fortsätta ha tro mig. jag har det nu, flickan somnade 19.00.
Jag ser fotboll och dricker pilsner.

Ni som huserar i Malmö, har det sluta skjutits eller har bara inte tidningarna tid att skriva om det pga virus?

Ni som huserar i Malmö, har det sluta skjutits eller har bara inte tidningarna tid att skriva om det pga virus?

Inte hänt ett skit här på flera månader. Absolut ingenting. Jag har en hel del vänner och bekanta som är poliser både på fältet och utredare. Operation Rimfrost som jag trodde skulle vara ett skämt har givit resultat. Man har omhändertagit och gripit uppemot 100 individer vilket i princip är det antalet som har hållit staden som gisslan. Det är exemplevis omöjligt att få tag på weed numera medan du tidigare kunde traska 50 meter och få erbjudande:D

Däremot så är det omöjligt att på sikt ha flera hundra poliser ifrån landet här. Sverige har inte resurser till det och det tar kraft från andra regioner.

Ja, lugnt e de...alright ! Har aldrig sett så mycket poliser någonsin tidigare

Verkligen. Dom är fan ÖVERALLT. Jag bor på Gågatan här i stan och jag ser dom köra ifrån stortorget mot Triangeln åtminstone 4-5 gånger per dag. Mer på helgerna. Dom har genomsökt flera hundra lägenheter i förorterna. Har varit extremt duktiga. Men som sagt. På sikt är det nog ganska svårt med tanke på polisbristen.

I sommar är operationen över och då återkommer väl buset.

Verkligen. Dom är fan ÖVERALLT. Jag bor på Gågatan här i stan och jag ser dom köra ifrån stortorget mot Triangeln åtminstone 4-5 gånger per dag. Mer på helgerna. Dom har genomsökt flera hundra lägenheter i förorterna. Har varit extremt duktiga. Men som sagt. På sikt är det nog ganska svårt med tanke på polisbristen.

I sommar är operationen över och då återkommer väl buset.

Säkerligen så :(
Jag gillade insatsen ute på Rosengård och Kroksbäck/Holma där minst 200 poliser mobiliserade sig och gick in i nästan likaså ha många lgh och letade efter kriminella, knark, etc... Ett jäkla bra arbete !

När polisen kraftsamlade i Södertälje stack många av busarna till Eskilstuna och Västerås (flest bilbränder 2019). Nåt liknande kan ju hända i Malmö.

så de som menar att fler poliser inte är lösningen är alltså motbevisade? Fler poliser och rätt polisinsatser verkar vara den rätta vägen att gå.

så de som menar att fler poliser inte är lösningen är alltså motbevisade? Fler poliser och rätt polisinsatser verkar vara den rätta vägen att gå.

Nej, titta på Korpilombolo. Inte en polisstation på tiotals mil, men ändå ingen brottslighet att tala om. Lösningen är alltså färre poliser. ;)

Läste DN tidigare men tycker de blivit sämre så nytt till SvD

@Terry_ kommer inte till Malmö som planerat denna vecka tyvärr, så får ta mig till hip hop bar längre fram.

kunderna är för oroliga för Corona

...men de va sannerligen mer sorgligt än ”haha”, men förhoppningsvis åsyftade du mitt ställningstagande till just Aftonbladet...right?

Samtidigt var det nog inte Johan som sköt Anders på grund av en diskussion om molekyler och atomer utan offret är med största sannolikhet någon som annars hade kostat samhället flera miljoner i form utav advokater,bidrag,fängelseplatser och liknande. Man kan inte annat än att se detta som en självsanering i samhällets tjänast.

Samtidigt var det nog inte Johan som sköt Anders på grund av en diskussion om molekyler och atomer utan offret är med största sannolikhet någon som annars hade kostat samhället flera miljoner i form utav advokater,bidrag,fängelseplatser och liknande. Man kan inte annat än att se detta som en självsanering i samhällets tjänast.
Du har en värdefull poäng...absolut ! :)
De e väl mer att man skjuter vid tidpunkten med många folk i omlopp som får mig att duktigt ilskna till... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp