- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Bra att de stänger lagom till att skidsäsongen är slut.
Lite sent men bra att förhindra Stockholms-anstormningen då huvudstaden har påsklov nästa vecka.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Bra att de stänger lagom till att skidsäsongen är slut.
Tack fina människa för bra tips och fina ord. Min situation är ändå så otroligt mild jämfört med folk som verkligen är illa däran och jag är någonstans ändå så lyckligt lottad som inte helt styrs av mitt beroende ännu.Du behöver hitta ngt utanför jobbet som engagerar dig låter det som. Umgänge med innerliga vänner eller ännu bättre en hobby som kan få dig att må bra. Man ska inte underkasta betydelsen att hitta ngt som man kan känna passion för, sen om det är spela squash, åka till skjutbanan, börja träna eller ha ett hobby att utöva hemifrån (som man dessutom kan tjäna pengar på) som typ sy vapenfodral eller ngt annat handarbete.
Av det du skriver låter det som att alkoholen tröstar och lugnar dig och blir ngt att se fram emot.
Även om du inte är alkoholist så kan du gå på AA möten och se om det kan vara ngt för dig.
Men du ska veta att du absolut inte är ensam... det är så många som har det som du.
Då jobbet är det enda jag har kvar som jag har så försöker jag vårda det. Last Call visar sig i många fula former och ibland är jag inte helt nykter när jag dyker upp på morgonen. Last call är bara min egen patetiska sista tröskelAlkisar har inget "last call". En av grundförutsättningarna för att kvala in som alkis är ju att man börjar släppa på sina rutiner.
Tack själv för dina fina ordTack fina människa för bra tips och fina ord. Min situation är ändå så otroligt mild jämfört med folk som verkligen är illa däran och jag är någonstans ändå så lyckligt lottad som inte helt styrs av mitt beroende ännu.
Du själv låter som en otroligt fin och kreativ individ och jag hoppas innerligt att du själv är fri från allt skit och tar hand om dig själv

Ni bor inte i Stockholm förstår jag. Lite häxjakt på oss just nu. Och nog inte bara vi som åker till Gotland och fjällen. Jag har enormt många vänner/familj som jobbar inom sjukvården och vi andra gör allt vi kan för att hjälpa demDet har jag sagt sedan dag ett. Mer restriktiva regler också.
Ni bor inte i Stockholm förstår jag
Ni bor inte i Stockholm förstår jag. Lite häxjakt på oss just nu. Och nog inte bara vi som åker till Gotland och fjällen. Jag har enormt många vänner/familj som jobbar inom sjukvården och vi andra gör allt vi kan för att hjälpa dem
Ni bor inte i Stockholm förstår jag. Lite häxjakt på oss just nu. Och nog inte bara vi som åker till Gotland och fjällen. Jag har enormt många vänner/familj som jobbar inom sjukvården och vi andra gör allt vi kan för att hjälpa dem
@2pac nu tickar Lundin, ser vi 250 i slutet av nästa vecka...?
Så sant, kan gå helt åt andra hållet också!mmmmm den som lever får se!
Så sant, kan gå helt åt andra hållet också!
Trevlig helg!

Snart ligger Skåne ifatt ska du seNi bor inte i Stockholm förstår jag. Lite häxjakt på oss just nu. Och nog inte bara vi som åker till Gotland och fjällen. Jag har enormt många vänner/familj som jobbar inom sjukvården och vi andra gör allt vi kan för att hjälpa dem
Snart ligger Skåne ifatt ska du se
?Permitteringen har börjat! Nu har jag två veckor av i princip inget att göra och det går ju inte att åka till familjen i Stockholm heller. Hmmm kanske dags att börja gamea igen?
Hur mycket tappar du i lön? Är det marginellt?
Man skriver medsökande och fyller i dennes uppgifter eller personen själv förståsHur går processen till när man lånar med medsökande?
inkomst utgifter precis som vanligt o båda måste bli godkända då står ni båda ansvariga på lånet.
Tack finis för infoMan skriver medsökande och fyller i dennes uppgifter eller personen själv förståsinkomst utgifter precis som vanligt o båda måste bli godkända då står ni båda ansvariga på lånet.
Ibland kan det hjälpa vid högre Belopp att ha medsökande ibland behövs medsökande ändå för att lånet ska bli godkänt. Och ni båda skriver naturligtvis under och den huvudsökande brukar vara den som får pengarna på kontot![]()
Men går det att signera digitalt?Det brukar gå båda signerar med sitt E-legTack finis för infoMen går det att signera digitalt?

Var rädd om digDet brukar gå båda signerar med sitt E-leg
Tror det bara varit Ikano som kört på gamla sättet att signera skuldebrev man får hem men säkert ändrat nu.
Trevlig helg
Ska jobba i helgen med Corona patienter än så länge har vi skyddsutrustning![]()

Permitteringen har börjat! Nu har jag två veckor av i princip inget att göra och det går ju inte att åka till familjen i Stockholm heller. Hmmm kanske dags att börja gamea igen?

Jag har tagit tillfället i akt och använder min plötsliga fritid till WoW classic![]()
Tack vännen❤️Var rädd om dig![]()
Åh WoW var länge sedan 😱 !! Det enda jag lirat på senare tid är Shadow of Mordor på xbox kanske hittar tillbaka till online spelen också för nostalgins skull!
Hugs 
Jag tycker vi på lånforum kan börja lira ihop, Terry kan vara guild leader-- jag är alltid healer pally, sen kan vi köra gamla raids som är kvar och försöka med nytt content om vi vågar. Då måste alla försöka sitt bästa och infinna sig 3 kvällar i veckan annars kommer vi ha wipefest.

Kul att höra men säg definitivt inte för mycketVill inte säga för mycket men det går otroligt bra för mig nu med det jag gör sen jag gav upp att hänga så mycket i forumet.kommer in beställning efter beställning.
Är sjukt stolt och vet inte hur jag ska kunna sova.Hugs
![]()

Lättare hur?Har läst lite, men står lite oklart. Verkar som att det är lättare för barnets skull att skilja sig som gifta än att vara sambos
Säg inte ja till bröllop om du är det miiiinsta tveksam. Det kommer bara elände längre fram ur ett förhastat beslut.Jag har nog för dålig kunskap märker jag! Sambon är så himla på med bröllop medan jag tvekar pga vi bara har varit ihop i 18 månader. Men hon blir väldigt ledsen om jag säger att jag vill vänta lite.