• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Brorsan

V.I.P
Poäng: 617
Blev medlem
12 Maj 2019
Meddelanden
974
Mottagna reaktioner
626
Poäng
617
Har också funderat på Telia's erbjudande på 499:-/mån
Cmore's Premiumpaket kostar väl 449:- och hos Telia för 50:- extra får man en hel del, t.ex. Via's utbud mm.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
Då är det ändå ett bostadsområde...Det finns områden i Malmö (många) som är i liknande skick. Fast dessa är hyresrätter.

Seved Sofielund Fosievägen på Heleneholm.

Fimpar och grafitti i trappen, hissar som är helt nerklottrade, urinlukt i hela byggnaden, kartonger och sopor utanför ingången och gäng som hänger utanför säljandes droger.

Dessa utsatta områden är fan ta mig ingen hit..
Usch ja, har jobbat i Malmö innan och vissa områden som tex där Rasmusgatan ligger är inte roliga att vara på. Man känner direkt att man är iakttagen när man går ur bilen och i fönstren och i gatuhörnen står spejare.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Bedrövligt att cmore har rättigheterna till champions league. Dyra abonnemang och tråkiga sändningar är att vänta....
Hade varit värre om Discovery hade dem. De sabbade totalt allsvenskan förra året med sin undermåliga teknik.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 077
Mottagna reaktioner
6 658
Poäng
4 477
Under första halvåret i år har Kf tagit emot 15 500 ansökningar om skuldsanering. 45% av de har blivit beviljade.
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
690
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Håller med, laggar lite ibland men jag betalar dessutom bara ungefär 170:-/år
Vad rekommenderas när det gäller iptv? Jag har aldrig funderat på det alternativet förut. Måste man köpa nån box eller kan man streama via telefonen? Verkar lite omständigt att komma igång tycker jag.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Vad rekommenderas när det gäller iptv? Jag har aldrig funderat på det alternativet förut. Måste man köpa nån box eller kan man streama via telefonen? Verkar lite omständigt att komma igång tycker jag.

Det är en HDMI-sladd som ska in i en box och sen in i TV:n + Internetsladden från routern in i boxen. Thats it.
Inte laggat en enda gång på 2 år för mig med denna strategin.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Hanif Bali metooad. Känns som han är körd nu oavsett om anklagelserna stämmer eller inte. Synd, han var en av få riksdagspolitiker som uttryckte sig någorlunda rimligt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp