Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Helt jävla vansinnigt att detta är möjligt i ett modernt land 2021!

Fyllde i föräldradagar nyss på försäkringskassan för föräldrapenning, ingen dålig skatt dom suger från den haha exakt 32%. Medans lönen är tabell 32 men dras alltid cirka 25% och endå så behöver jag aldrig betala tillbaka.

Själv ligger jag tungt i Kina i mitt ips. Lät bli att kolla hur stort raset blev efter gårdagen, väntar ett tag.
Kina har väl stängt tills på onsdag, så raset kan komma senare under veckan.
min Emerging markets visar upp 0,74% nu trots att den ligger tungt mot Kina

En liten nackdel med att utmäta lösöre är att det blir en del administration. Har man jobbat på väl bra kan man se fram emot någon dag eller kväll i förrådet..

Tror aldrig jag sett så många från kfm på en visning. Och dessutom en del i varselvästar

Tror aldrig jag sett så många från kfm på en visning. Och dessutom en del i varselvästar

Det är ju ändå 100 lägenheter eller något som ska visas. Lägg där till källarförråd, vindsförråd och diverse gemensamma utrymmen

Ok det var inte så farligt. Men sen får man ju vad man betalar för. Dom flesta får ju då kanske inte omöjliga skulder att hantera efter försäljningen tänker jag

Ok det var inte så farligt. Men sen får man ju vad man betalar för. Dom flesta får ju då kanske inte omöjliga skulder att hantera efter försäljningen tänker jag

Ligger något i det. Sen ska det ju sägas att inkomsterna är väldigt begränsade i det området kan jag tänka mig. Inte några chefer som bor där direkt,
Dock vet jag inte hur bankerna kommer göra med lånet, rimligtvis är det inte ett bolån längre utan läggs om till ett blanco?

Det är ju ändå 100 lägenheter eller något som ska visas. Lägg där till källarförråd, vindsförråd och diverse gemensamma utrymmen

Jag vet inte om man går in alla lägenheter, det kanske man gör

Jag vet inte om man går in alla lägenheter, det kanske man gör

Tänker att dom som vill köpa en fastighet för 50 miljoner ändå vill se vilket skick alla lägenheter är i?

Tänker att dom som vill köpa en fastighet för 50 miljoner ändå vill se vilket skick alla lägenheter är i?

Jag vet faktiskt inte. När fastighetsbolag köper hela bostadsområden så har dom inte tillträde och tid att besikta alla bostäder i alla fall.
Det här var väl 80 lgh ungefär? Även om det är fem min per lgh är det nästan en dag. Plus någon timma för allmänna och tekniska utrymmen. Jag har svårt att se hur man genomfört det men jag kan ha fel

Lönehelg och 70% av lönen är borta efter alla lånekostnader betalats. Känns helt normalt.....haha. Jag är iaf spelfri nu och mår skitbra. Firar nog livet med en kebabpizza ikväll!
jag har inte jobbat extra nu så min lön efter skatt blev 25000kr, månadskostnaden för lånen är 27000 (och då är kreditkorten inte inräknade)
men det känns ändå bra idag, firar med att äta matlådor som min fru har lagat

Lönehelg och 70% av lönen är borta efter alla lånekostnader betalats. Känns helt normalt.....haha. Jag är iaf spelfri nu och mår skitbra. Firar nog livet med en kebabpizza ikväll!

Kör den med pommes och extramycket sås :D

Hoppas komma dit snart, att man har 30% kvar, här är det ut och in och sen diverse försök att hanka sig fram till nästa lön kommer (får nån tusing den 15:e ibland)

Hoppas komma dit snart, att man har 30% kvar, här är det ut och in och sen diverse försök att hanka sig fram till nästa lön kommer (får nån tusing den 15:e ibland)
Det kommer!

Någon dag kommer vi dit. Och självklart ännu längre.
Jag längtar så mycket till den dag jag behöver lägga 0:- på lån.

Jahapp. Då var det dags för Göteborgarna att också öppna sin hjärtan.

Det kommer!

Någon dag kommer vi dit. Och självklart ännu längre.
Jag längtar så mycket till den dag jag behöver lägga 0:- på lån.
Åh ja... visst gör vi framsteg. Noll i lån kommer jag nog aldrig att uppleva då vi har både bostadslån och studielån men det räcker för mig att bli av med alla inkasso och dyra krediter :)

Ja det är det jag menar när man spränger en fastighet upp i luften och 20 personer hamnar på sjukhus varav tre på IVA, samma fastighet där tydligen en polis som vittnat i gängrättegångar bor :D Det är precis det jag menar.

Ja det är det jag menar när man spränger en fastighet upp i luften och 20 personer hamnar på sjukhus varav tre på IVA, samma fastighet där tydligen en polis som vittnat i gängrättegångar bor :D Det är precis det jag menar.
Hänger inte med! Är det de afghanska kvinnorna som ligger bakom sprängdådet?

Aktieinvests sajt utsatt för ransomware-attack!

Det verkar som om förra veckans stora snackis med den nya broschyren med tillhörande app var ett lyckat drag av regeringskansliet och två myndigheter. För första gången på länge placerades en bomb på rätt plats, vid rätt tillfälle och drabbade rätt personer. Bra jobbat!

Bilagor

• FB_IMG_1632847651537.webp
    FB_IMG_1632847651537.webp
    90.4 KB · Visningar: 9
Vad är väl en kväll hemma i soffan med Netflix när man kan ta extra jobbpass för att betala skulder🙄

Ibland känns det som att livet rinner mellan mina fingrar medan jag jobbar och jobbar och allt går till skulder. Blir deppig av att tänka på det! Men då gäller det att påminna mig själv varför jag gör det, jo, för att förhoppningsvis om tre- fyra år kunna leva ett liv utan skulder!

Vad är väl en kväll hemma i soffan med Netflix när man kan ta extra jobbpass för att betala skulder🙄

Ibland känns det som att livet rinner mellan mina fingrar medan jag jobbar och jobbar och allt går till skulder. Blir deppig av att tänka på det! Men då gäller det att påminna mig själv varför jag gör det, jo, för att förhoppningsvis om tre- fyra år kunna leva ett liv utan skulder!

Kämpa på!

Grupp D i champions league är intressant.
3 utav lagen spelade i samma lag även förra året då sjachtar gick vidare ur gruppen men ej Inter

Ja, ett nytt spelformat nu för tiden.
Haha menade 3 lag utav lagen spelade I samma grupp även förra upplagan av champions league

Det verkade rimligare. Men lite tråkigare.
Herresatan vilket krig på läktarna om man tryckte ihop djurgården AIK och Hammarby i ett. Mångas existens som skulle gå om intet då

Det verkade rimligare. Men lite tråkigare.
Herresatan vilket krig på läktarna om man tryckte ihop djurgården AIK och Hammarby i ett. Mångas existens som skulle gå om intet då

Ja väldigt tråkigt faktiskt
Haha ja du, stackars stockholmare

Vmkval i början på oktober nu.
Hoppas Sverige inte velar bort fler poäng nu som greklandmatchen.... fy

"En sak vi behöver diskutera är den efterfrågan som finns på droger. Det är drogmarknaden de här gängen slåss om. Det är viktigt att man inte ser genom ögonen om det luktar konstigt från någon tonårings rum."

Det sprängs hyreshus för att tonåringar röker gräs. Om föräldrar bara spionerar lite mer och golar på sina barn så kommer det snart inte att sprängas och skjutas lika mycket.

Jaja, vi har de politiker vi förtjänar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp