• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
953
Mottagna reaktioner
518
Poäng
577
Tänkte vi skulle kunna göra en chatt grupp på Messenger eller vad som för att hjälpa varann en liten grupp. Självklart bara melllan oss i gruppen. Jag skäms ej för att visa vem jag är, vi är
Alla som skrot korn här❤️ Tänker då på
Dom medlemmar
Man ser är seriösa och funnits länge :) tänker ett alla som är
Med får bestämma
Vilka som kommer in? Säger en nej så
Äre nej. Vad sägs någon intresserad :)
Jag är på, jag har väl inte varit här så länge men ser mig som seriös iaf :) Är gärna med
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Jag är på, jag har väl inte varit här så länge men ser mig som seriös iaf :) Är gärna med
Inte jag heller 5 månader. Mena mest man ser på poängen vilka som är aktiva och skriver osv. Men då får vi se om
Fler folk är
:) TÄnker mest för stöd osv. Allt är ju anonymt inte så att man säger till andra vilka som är
Där
Osv..
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Nu har jag @hoppfull2021 en grupp här
Till börja med :) säg till om någon mer ska med. Varje gång en ny frågar får dom som är med godkänna om den ska med tänker jag :)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 661
Poäng
4 477
50 min telefonkö till Tele2:oops: Haft de i många år och ringer i princip varje månad, aldrig varit med om det.
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 087
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 557
50 min telefonkö till Tele2:oops: Haft de i många år och ringer i princip varje månad, aldrig varit med om det.
Många som är hemma nu p g a pandemin. Märks i många branscher.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Ett litet spartips bara när det kommer till apotek saker. Apotea är allt 3/4 billigare en i apoteket och i affär. Ta t.e.x jag behövde värktabletter nu det kostar ett paket panodil / Alvedon / Ipren osv ungefär 40-60Kr st i affär. Beställde pamol 10 för 20 st som är samma och ibuprofen 12 kr för 20st. Haha så 44kr för 4 paket värktabletter desutom gratis leverans och hemma utanför dörren på måndag :)
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 569
Mottagna reaktioner
2 458
Poäng
1 527
Ett litet spartips bara när det kommer till apotek saker. Apotea är allt 3/4 billigare en i apoteket och i affär. Ta t.e.x jag behövde värktabletter nu det kostar ett paket panodil / Alvedon / Ipren osv ungefär 40-60Kr st i affär. Beställde pamol 10 för 20 st som är samma och ibuprofen 12 kr för 20st. Haha så 44kr för 4 paket värktabletter desutom gratis leverans och hemma utanför dörren på måndag :)
Håller med, billigt och bra! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp