• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Inatt har jag drömt att jag träffade några av er här på forumet. Utanför Willys :facejoy:
Vi slogs om rabatterade varor och insåg sedan på parkeringen vilka vi var och vad vi kallade oss för här inne. Hur som, @Lasseman var en lång och smal kvinna, säkert 2 meter lång. Axellångtx mörkt hår, svart kjol och strumpbyxor med en blå kavaj, med namnet Anette :facejoy::facejoy:
På parkeringen stod ”Anette” och diskuterade kronofogden med @Doodles som var en yngre kille i 25-30 års åldern, med spiderman tröja och sandaler. (HAHA, orkar inte med mig själv). När jag själv kommer ut från Willys och hör konversationen och påtalandet om forumet klickar det vilka ni var. Men jag är för feg för att erkänna vem jag var, jag packar in mina matvaror i bilen och hoppar in, när jag får en chock av den kraftiga man som sitter i baksätet, med enormt basal röst säger han ”hej, det är jag som är @Myra . Då vakna jag till :facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy:

Hoppas ni får ett gott skratt och en fin helg <3
Jag har en bild av Lasseman som en medelålder gubbe, lång yes, så är förvånad att du såg ”hen” som en kvinna. Kanske en transvestit :facejoy: . No offence man. Skojar bara.
Doodles som en 40+ man som kan bli som jag ibland: blir lätt irriterad eller arg men med stort hjärta och hjälpsam.
Myra som en lugn väldigt lugn kvinna.
Du Anam vet inte varför jag har en bild att du är en liten kort sk petite :facejoy: med två barn och ganska lugn lite blyg kanske man.

I övrigt så ja, jag drömde också om forumet på riktigt, att jag fick massa erbjudanden från båda Lendo och Advisa, var här läsa och massa siffror och sms överallt helt sjukt :facejoy:
Måste ta semester …
 
Senast ändrad:

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 527
Jag har en bild av Lasseman som en medelålder gubbe, lång yes, så är förvånad att du såg ”hen” som en kvinna. Kanske en transvestit :facejoy: . No offence man. Skojar bara.
Doodles som en 40+ man som kan bli som jag ibland: blir lätt irriterad eller arg men med stort hjärta och hjälpsam som Lasse.
Myra som en lugn väldigt lugn kvinna.
Du Anam vet inte varför jag har en bild att du är en liten kort sk petite :facejoy: med två barn och ganska lugn lite blyg kanske man.

I övrigt så ja, jag drömde också om forumet på riktigt, att jag fick massa erbjudanden från båda Lendo och Advisa, var här läsa och massa siffror och sms överallt helt sjukt :facejoy:
Måste ta semester …
Erkänner, jag är kort. Endast 160 cm, haha! Två huliganer har jag också, men lugn o blyg, njaaaaaaa :oops: :facejoy: Öppen, rak och ärlig, sprallig, kvinna dessutom :D
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 836
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Inatt har jag drömt att jag träffade några av er här på forumet. Utanför Willys :facejoy:
Vi slogs om rabatterade varor och insåg sedan på parkeringen vilka vi var och vad vi kallade oss för här inne. Hur som, @Lasseman var en lång och smal kvinna, säkert 2 meter lång. Axellångtx mörkt hår, svart kjol och strumpbyxor med en blå kavaj, med namnet Anette :facejoy::facejoy:
På parkeringen stod ”Anette” och diskuterade kronofogden med @Doodles som var en yngre kille i 25-30 års åldern, med spiderman tröja och sandaler. (HAHA, orkar inte med mig själv). När jag själv kommer ut från Willys och hör konversationen och påtalandet om forumet klickar det vilka ni var. Men jag är för feg för att erkänna vem jag var, jag packar in mina matvaror i bilen och hoppar in, när jag får en chock av den kraftiga man som sitter i baksätet, med enormt basal röst säger han ”hej, det är jag som är @Myra . Då vakna jag till :facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy:

Hoppas ni får ett gott skratt och en fin helg <3
Jag var på Willys igår. Är inte 2 meter eller kvinna. Kul med drömmar ibland.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 836
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Diskussuterade vid fikat tidigare i veckan, en kollega hade noterat att nästan alla hen utredde fn angett på sociala medier att man gått på friskolan "livets hårda skola"
Har sedan dess noterat samma sak själv.
Praktiskt om man kan få veta var dom har klassåterträff från den skolan, massor med delgivningar som kan åtgärdas på ett bräde
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 450
Mottagna reaktioner
6 090
Poäng
4 117
Inatt har jag drömt att jag träffade några av er här på forumet. Utanför Willys :facejoy:
Vi slogs om rabatterade varor och insåg sedan på parkeringen vilka vi var och vad vi kallade oss för här inne. Hur som, @Lasseman var en lång och smal kvinna, säkert 2 meter lång. Axellångtx mörkt hår, svart kjol och strumpbyxor med en blå kavaj, med namnet Anette :facejoy::facejoy:
På parkeringen stod ”Anette” och diskuterade kronofogden med @Doodles som var en yngre kille i 25-30 års åldern, med spiderman tröja och sandaler. (HAHA, orkar inte med mig själv). När jag själv kommer ut från Willys och hör konversationen och påtalandet om forumet klickar det vilka ni var. Men jag är för feg för att erkänna vem jag var, jag packar in mina matvaror i bilen och hoppar in, när jag får en chock av den kraftiga man som sitter i baksätet, med enormt basal röst säger han ”hej, det är jag som är @Myra . Då vakna jag till :facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy::facejoy:

Hoppas ni får ett gott skratt och en fin helg <3
Haha, snacka om att vi är skadade alla. -:)
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 130
Poäng
3 907
Diskussuterade vid fikat tidigare i veckan, en kollega hade noterat att nästan alla hen utredde fn angett på sociala medier att man gått på friskolan "livets hårda skola"
Har sedan dess noterat samma sak själv.
Praktiskt om man kan få veta var dom har klassåterträff från den skolan, massor med delgivningar som kan åtgärdas på ett bräde
Så KF använder sociala medier för att söka på sina ”kunder”?! Intressant…men varför?!
 

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 630
Mottagna reaktioner
1 659
Poäng
1 177
Så KF använder sociala medier för att söka på sina ”kunder”?! Intressant…men varför?!
Kronofogdens huvudsakliga uppgift är att söka efter tillgångar från den som ska betala för att någon ska få betalt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp