Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Dinfinans - bruten kontakt

Medlem
Poäng: 7
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Jag var i mailkontakt med dinfinans i förra veckan.

Notera: Jag har haft lån där förut och dom är trevliga och så!
Betalade tillbaka det lånet givetvis.

Grejen är att kontakten via mail helt plötsligt tog slut när jag skrev att jag ansökt om lån igen. Det var inga problem att prata med dom via mail innan det och dom svarade snabbt på mina mail.

Nu har jag lagt ut 30:- på en anmälningsavgift.

Visserligen är det helg nu men det står på hemsidan att dom har öppet även Lördag och inget svar har jag fått trots att det är Söndag idag.

Jag får se om det händer något imorgon.
Vore tråkigt om vi får se ytterligare en i branschen som bara tar 30:- av folk. (många bäckar små)

Jag återkommer i tråden här för att se hur det utspelar sig imorgon!

Inget svar ännu och klockan är snart 15.00 på Måndag!

Är detta verkligen ett seriöst bolag?
Kan knappt tro att jag fick ett lån här tidigare.

verkar ju jättekonstigt
Mig svarar dom alltid med en gång
Har aldrig haft problem
kan du inte försöka ringa?

Ja ring till dom. Dessa har jag aldrig haft problem med heller.

Jag har ringt till dom och tydligen hade det blivit något "fel" vad det nu innebär.

Han skulle lägga in det manuellt så jag har pengarna imorgon förmiddag.

Återstår att se om det stämmer då.

Seriöst!

Nu är klockan 10.10 och pengarna borde finnas på mitt konto.

Det är så mycket snack på den här sidan att det inte är sant.

Jag tror att dom har dåligt med pengar och gör allt för att fördröja min ansökan tills dom får in pengar igen.

Säg det då! Det är så oseriöst att inte ge raka besked och istället massa lögner.
Blir lite smått förbannad!

Jag har ingenting emot dom om dom bara säger som det är = dvs att dom har slut på pengar men att hitta på massa historier, snälla. Jag är inte dum i huvudet.

Jag ringde han igår och då ursäktade han så otroligt mycket och sa att han skulle fixa det manuellt omgående så jag skulle ha dom imorgon förmiddag och mig veterligen så brukar bankerna pengarna komma in senast 09.30 när man gjort överföringen dagen innan!!

Edit: Jag har även mailat de från en annan email och då svarade dom direkt men på min gamla email har jag inte fått svar vilket får mig att tro att de bara är ute efter 30:- i ansökningsavgiften. :(

Senast ändrad:
Riksbanken hade problem igår så alla banker drabbades vad gällde stora förseningar med betalningar och överföringar. Tror problemet är åtgärdat nu men det var problem hela dagen igår.

Nu ska jag ju inte säga att det som hänt dig beror på det nu då, men jag har sett flera som fått lån på annat håll som inte fått pengarna så jag tänkte att jag skulle nämna det.

Hej, vet någon vad som hänt dinfinans? De svarar varken på mail eller telefon, vilka jävla muppar, blir så arg!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp