Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se trevlig kundtjänst

www.dinfinans.se - jag har lånat 2 gånger och funkar kanon, trevligaste kundtjänsten via telefon i branschen.

Jag ville bara tipsa om dessa men också om att du ska tänka på följande:

Får du svårt att betala i tid, ring innan din faktura förfaller och tala om det annars gör dom inga av bet planer eller del betalningar.

Hur många dagar fick du vänta på att pengarna skulle komm in på kontot då?
Sökte imorse med Swedbank vilka dom har direktbetalning till men inte ett knyst på hela dagen...mjelade dom vid 16...fick till svar: "Hej, ditt lån har beviljats och betalats ut"...men såklart har det inte kommit några pengar än.

Hur sent på kvällen har ni fått era pengar till Swedbank och Nordea?

Mitt senaste sökte jag vid 18 tiden på kvällen. Strax efter 20.00 var lånet beviljat pengarna inne.

Riktigt snabba och bra och ha göra med.

Tack för svaret...men när var det? Så konstigt när kundtjänst stänger 17 men ändå verkar det hända grejjer hos dig iaf...har varit helt dött här sen jag fich mejl om att pengarna utbetalda vid 16...varken svar på mejl eller några pengar till helgen. :(

Får jag inte pengarna senast imorgon kan dom glömma jag betalar 450spänn för ett lån på 2000 i några dagar som jag inte behöver efter måndag. idioter...hur svårt kan det vara att vara normal och betala ut som dom säger dom gör fast inte gör??

Fick lånet igår vid 2230 och ett mejl där han bad om ursäkt...verkar som killen typ var på krogen och kände att oj ja glömde visst honom och gick ut och tog en cig samtidigt som han förde över 2000 vi mobilen och sen fortsatte festa... hehe

Fick lånet igår vid 2230 och ett mejl där han bad om ursäkt...verkar som killen typ var på krogen och kände att oj ja glömde visst honom och gick ut och tog en cig samtidigt som han förde över 2000 vi mobilen och sen fortsatte festa... hehe

Ha-ha ha!!! Kan nog vara precis så

Anmärkningar

Hej,ni som lånat av dinfinans har ni haft anmärkningar och blivit beviljade och på vilket belopp isf ? Tacksam för svar om någon har erfarenhet!!

vad jag förstår så är det kört med betalningsplan ifall man låtit fakturan gå till inkasso? Någon som vet? kan man låna igen efter inkasso? någon som vet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp