Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se trevlig kundtjänst

Nog trevliga mot den som lånar , men inte om man inte klarar betalningen och visst jag fattar väl att man vill ha tillbaka sina pengar , men man behöver ej vara nedlåtande när man pratar med dem , jag kunde inte betala och de var på väg till kf . hade därinnan mailat dem vilket de inte svara på men nu har jag betalt och skrev igen och då passa de att svara

Till ca5tio

Jag fick flytta min faktura till lön
Ca 20 dagar..
Inga problem..
Mejlade med dom efter att min faktura kommit och förfallodag löpt ut
Ingen avbetalning men fick flytta fakturan
Inga problem att få låna heller efter det

Tack, tydligen finns det väldigt olika uppfattning om hur man blir bemött, kanske beroende på vilket ärende man har eller vem man pratar med

Ja så kanske det är
Än så länge har dom varit trevliga..jag har bara mejlat..
Tror jag kommer låna av dom igen

dinfinans.se

dinfinans.se är öppet varje dag och lånen betalas nu ut snabbt och det strul som varit tidigare är nu borta.

Till er som tycker att ni blivit otrevligt bemötta i vår kundtjänst ber vi om ursäkt, vi har nu ny personal som genomgått en trevlighets kurs, tycker ni att ni blivit otrevligt bemötta så maila [email protected] och förklara vad som har hänt så ska vi titta på det.

Välkomna åter

Nån som fått till någon avbetalningsplan, eller fått plan med inkasso efter lån? Vilket inkasso använder de sig av isåf?

Mycket trevlig chattsupport vill förlänga mitt lån 30dagar så jag kontaktade deras chattsupport via hemsidan och de svarade omedelbart och mailar mig en förlängningsfaktura i dag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp