O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Nån som fått lån av dinfinans sista tiden?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Har hört en hel del ont om dom på diverse andra sajter.
Vad har du hört som inte går att läsa på detta forum?
Så härstårt det när man försöker kommain på deras sida:
Dinfinans.se är tillfälligt stäng på grund av en teknisk uppdatering.
Kundtjänst går att kontakta kl 10:00-17:00 på telefon 08-519 77 170, eller när du vill via e-post: [email protected]
Var god återkom senare för att använda tjänsten
Jag mejlade dem förut idag och fick svar blixtsnabbt att de öppnar igen imorgon kl 12
Jag tro att de blir billigare och bättre !!
Sidan, villkor och priser precis som tidigare så ingen skillnad
När jag använda min iPhone visa de mig något annat
Kundtjänst öppen 10-17 måndag-fredag så du får förhoppningsvis svar i morgon
NEJ ! Vill jag inte har pga jag jobba hård att mina sms lån försvinner ! Så att jag kan inte hjälpa dig.
NEJ ! Vill jag inte har pga jag jobba hård att mina sms lån försvinner ! Så att jag kan inte hjälpa dig.
Jag har skickat flera till inkasso. Är de avbetalt i nov / dec , skicka jag de andra till Inkasso. Nu fundera jag om Meddelandelån och Trust Buddy. Meddelandelån tro jag ska funka med avbetalning. Men med Trust buddy då är jag ösäker ( tex. Vilken avgifter komma till och hur många månade får jag )
Ok ! Jag har en skuld från 6450 kr ( tre olika faktura med förfall datum : 28.11;2.12;8.12 ).
Hoppas att jag kan förhandla alla med första brev från VCR Inkasso.Annars blir det ännu dyrare med alla avgifter. Tog det ca 1 månad innan första brev kam från Inkasso ? Och när ska du då börja med avbetalning ?
Utan problem har de godkänd att du vill betala dom första 3 månade bara 300kr ? Vad tro du , hur länge kan du betala 300kr innan de vill har mer.