• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 363
Mottagna reaktioner
13 445
Poäng
8 917
& på hur lång tid?
Alla kan låna 50.000 sen använda sin ångerrätt och betala tillbaka det inom 14 dagar.

Jag har gjort så hos säkert 10 aktörer genom året.
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
& på hur lång tid?
Alla kan låna 50.000 sen använda sin ångerrätt och betala tillbaka det inom 14 dagar.

Jag har gjort så hos säkert 10 aktörer genom året.
upp till 60 dagar, men finns inget som hindrar att man då plockar ut nya pengar. så jag har nu haft pengarna i flera månader utan att betala någon ränta.

jag vill inte skriva ut här då jag inte vill att detta spärras
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
& på hur lång tid?
Alla kan låna 50.000 sen använda sin ångerrätt och betala tillbaka det inom 14 dagar.

Jag har gjort så hos säkert 10 aktörer genom året.
ångerrätt kan vara fint ibland. men då har du väl ändå behövt betala ränta för den tiden som du har haft pengarna?
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
ångerrätt kan vara fint ibland. men då har du väl ändå behövt betala ränta för den tiden som du har haft pengarna?

Nej, 14 dagar ångerrätt gäller att det du fick utbetalt ska betalas tillbaka. Inte mer, ingen ränta.

Har också använt det 2 gånger innan.
 

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
49
Poäng
147
jättemånga som väntar på krediten ska höjas är ju inte bara detta företag som är sent. bla Fairlo som lovade 25-30 k har ej blivit något heller.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 363
Mottagna reaktioner
13 445
Poäng
8 917
ångerrätt kan vara fint ibland. men då har du väl ändå behövt betala ränta för den tiden som du har haft pengarna?

Exakt som någon ovan skriver. Så i princip kan du i 14 dagar låna 10 miljoner om du vill utan att betala ränta. Så dom 50K i 60 dagar känns mindre intressanta.

Get Divide vore däremot en höjdare, 250K med bara creditsafe hade fått allas kreditbetyg att se susen ut, nu visade sig bara vara fake vilket är tråkigt...
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Exakt som någon ovan skriver. Så i princip kan du i 14 dagar låna 10 miljoner om du vill utan att betala ränta. Så dom 50K i 60 dagar känns mindre intressanta.

Get Divide vore däremot en höjdare, 250K med bara creditsafe hade fått allas kreditbetyg att se susen ut, nu visade sig bara vara fake vilket är tråkigt...
fast jag plockar ut på nytt löpande, så jag har ju haft pengarna längre än 60 dagar utan att betala ränta.
ingen ny förfrågan på UC, endast ett förhöjt saldo på utnyttjad kredit.

jag vågar knappt hoppas på Get Divide. känns ju för bra för att vara sant, dom skulle säkert få en del kreditförluster och då fungerar det ju inte att bara köra 3% ränta (uttagsavgiften inräknad)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp