- Meddelanden
- 605
- Mottagna reaktioner
- 170
- Poäng
- 357
Är det många som fått detta brev om att dom erbjuder 25k?
Tydligen alla utom mig. Haha.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Är det många som fått detta brev om att dom erbjuder 25k?
kan många ff vara ett hinder för denna kredit
När fick du mailet? Hur länge sen gjorde du föranmälan?Fick mailet, beviljad innan tink - det sista enbart för att bekräfta bankkonto
Fick mailet, beviljad innan tink - det sista enbart för att bekräfta bankkonto
Är det inte väldigt märkligt att dom använder det som en så stenhård "pitch" att dom beviljar upp till 250K och sen droppar 25K?
Det skriker ju lite oseriöst menar jag?
Undrar också när du fick mejlet??
Hmm jävla märkligt alltså vad gör att vissa får förtur, vad går dom på då kan man undra.Intresse igår - Mail idag runt 16
Hmm jävla märkligt alltså vad gör att vissa får förtur, vad går dom på då kan man undra.
Hur får dom reda på bank genom intresseanmälan?I ett mejl till någon skrev dom att dom går på bla geografiskt område, ålder, bank etc.
Hur får dom reda på bank genom intresseanmälan?
Känns ju rätt märkligt att man ska behöva bo på rätt ställe för att få lån. Borde ju va på upplysningen och vilka som intresseanmält först.

Var i Sverige bor ni som fått erbjudande?
Men fler som fått 250.000kr i preliminärt har inte fått erbjudande inkl jag. Jag har riktigt bra årsinkomst också.Göteborg, jag tror de går på inkomst / hur bra upplysning man har
Uppsala. Nu har 25.000 kommit in på kontot (SEB). Jag fick erbjudandet och sökte vid 17.00 igår.Göteborg, jag tror de går på inkomst / hur bra upplysning man har
Ja?många gäster i den här tråden.
Uppsala. Nu har 25.000 kommit in på kontot (SEB). Jag fick erbjudandet och sökte vid 17.00 igår.
Gjorde uttag på 10000 igår eftermiddag kom in på kontot nu på morgonen SEB
Ändrat mig, nu är det inne.Inget än till länsförsäkringar. Gjorde ett litet uttag för att se om det fungera.
Fick inbjudan på 25.000 kr. Efter fyllt i ansökan fick jag "Ej Godkänd"
Dom kollar Tink utan tvekan...
Ni som fått erbjudande fick ni uppge mera inkomstuppgifter och övriga skulder vid ansökan eller var det bara att legitimera sig?Också fått in mina pengar, so far so good!! Ska bli spännande att se när man kan göra en höjning och betala av alla skitlån
Nje..bara inkomst före skatt, total kostnad för övriga lån/månad och din del av boendekostnaden.Ni som fått erbjudande fick ni uppge mera inkomstuppgifter och övriga skulder vid ansökan eller var det bara att legitimera sig?

Okej fick nu men vad skriver man på texten meddelande ? Stod också att bankkonto ej verifierat än har Swedbank. Kunde du ta ut pengar på en gång ?Ni som fått erbjudande fick ni uppge mera inkomstuppgifter och övriga skulder vid ansökan eller var det bara att legitimera sig?