S
Sitter i skiten
Gäst
Poäng: 0
Det hade varit underbart men vad får dig att tro det?Känns som det är nära en lansering nu . Säkert bara någon vecka !![]()
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Det hade varit underbart men vad får dig att tro det?Känns som det är nära en lansering nu . Säkert bara någon vecka !![]()
Kan ingen maila dom och fråga när dom ska lansera?
Ja mycket bra fungerade detMycket smidig återbetalning med swish. Dessutom fanns pengarna tillgängliga för nytt uttag 1 sekund efter betalningen gjordes (minus ränta och uttagsavgift förstås).
Fråga också gärna om de verkligen bara ska ta creditsafe? Tipsa om UC. Fråga om inkassobolag också.
Ha ha sakta i backarna nu är det lanseringen! När blir den? Haha sen blir frågor om upplysning, inkasso mm hahaFråga också gärna om de verkligen bara ska ta creditsafe? Tipsa om UC. Fråga om inkassobolag också.

Erbjudande om att öka till 50.000:- Ska man våga eller sitta still o vänta på mer?
Hur mycket var du ”beviljad” när du gjorde din intresse anmälan och när fick du erbjudandet?Erbjudande om att öka till 50.000:- Ska man våga eller sitta still o vänta på mer?
Ja se det lustiga i eländet!!Hahaha! Älskar detta forum. En ljusglimt i paniken.
Hur lång tid tog det innan pengarna kom in på kontot? HahaHur mycket var du ”beviljad” när du gjorde din intresse anmälan och när fick du erbjudandet?
HahaEfter 90 sidor kommer första konstruktiva inlägget med någonting nytt!
Kan du förklara mer hur erbjudandet ser ut?
Fick du det på mail? Vad står det exakt?
Ja det är väl därför det står stilla nu ett tag! Dom hinner väl inte göra annat än svara på alla mejl hahaJag tror att alla får mejl när lanseringen kommer. Om någon skulle få erbjudandet före så kommer antagligen den personen att skriva här ganska omgående!
Tänk vad mycket tid dom slösar på att svara era mejl![]()

Undrar jag med! Nån som vet! Borde vara förlansering och sen är väl den riktiga lanseringen men undrar vad den slutgiltiga är måste vara när allt är klappat o klart eller hahahaVad är skillnaden mellan "förlansering" och "lansering" ?? När kommer "slutlansering" ?
Ja vi kommer liksom inte vidare med detta! Bara att vänta tålmodigt går inte fortare för att alla undrarDenna tråden borde egentligen låsas ett tag
Räknade nu i brist på annat hur många gånger folk frågat "När lanserar dom / När tror ni att dom lanserar" och liknande frågor kom fram till 44 gånger....
44 gånger har samma fråga ställs och svaret är trots det detsamma![]()
Fick du Mail om detta? Idag? Berätta gärna mer..Erbjudande om att öka till 50.000:- Ska man våga eller sitta still o vänta på mer?
Fick du Mail om detta? Idag? Berätta gärna mer..
Fick du det nyss på mejlen! Har du tagit ut 25000kr redan eller ansökte du aldrig efter första erbjudandet?Erbjudande om att öka till 50.000:- Ska man våga eller sitta still o vänta på mer?
Nån mer som fått erbjudande om 50000?
Antar att ^ fråga kommer bli den "nya frågan" som kommer ställas här 24/7.
"Hur får jag 50"
"När får jag 50"
"Kommer jag att få 50"
"Hur många har fått 50"
Betalade 639 kr idag på mitt lån, men transaktionsavgift för uttag 250 kr? Var dyrt tycker jag. Betyder det att om man vill ta ut de drygt 300 kr man betalade in igen kostar ytterligare 250 kr att ta ut?
Ja lite misstänksamt är det!Känns som personen som skrev att han blivit erbjuden 50.000:- inte talade sanning.. ingen annan har blivit erbjuden vad vi vet här inne å det brukar ju spridas fort