Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Håller med!! Riktigt bra att saldot stiger i samband med att man gör en inbetalning. Det här känns väldigt lovande.

Chattat med dom. Dom vet själva inte riktigt när de ska lansera. Dom håller fortfarande på med tester och utvärderar tjänsten.

Kan ingen maila dom och fråga när dom ska lansera?

Fråga också gärna om de verkligen bara ska ta creditsafe? Tipsa om UC. Fråga om inkassobolag också.

Ja men precis, och fråga om det är en bluff kanske.
Ingen vet ju när dom ska lansera och ingen verkar ha frågat heller så hög tid att någon ställer frågan???

Fråga också gärna om de verkligen bara ska ta creditsafe? Tipsa om UC. Fråga om inkassobolag också.
Ha ha sakta i backarna nu är det lanseringen! När blir den? Haha sen blir frågor om upplysning, inkasso mm haha

Jag tror att alla får mejl när lanseringen kommer. Om någon skulle få erbjudandet före så kommer antagligen den personen att skriva här ganska omgående!

Tänk vad mycket tid dom slösar på att svara era mejl :D

Erbjudande om att öka till 50.000:- Ska man våga eller sitta still o vänta på mer?

Efter 90 sidor kommer första konstruktiva inlägget med någonting nytt!
Kan du förklara mer hur erbjudandet ser ut?
Fick du det på mail? Vad står det exakt?

Jag tror att alla får mejl när lanseringen kommer. Om någon skulle få erbjudandet före så kommer antagligen den personen att skriva här ganska omgående!

Tänk vad mycket tid dom slösar på att svara era mejl :D
Ja det är väl därför det står stilla nu ett tag! Dom hinner väl inte göra annat än svara på alla mejl haha

Denna tråden borde egentligen låsas ett tag :D

Räknade nu i brist på annat hur många gånger folk frågat "När lanserar dom / När tror ni att dom lanserar" och liknande frågor kom fram till 44 gånger....
44 gånger har samma fråga ställs och svaret är trots det detsamma :D

Vad är skillnaden mellan "förlansering" och "lansering" ?? När kommer "slutlansering" ?
Undrar jag med! Nån som vet! Borde vara förlansering och sen är väl den riktiga lanseringen men undrar vad den slutgiltiga är måste vara när allt är klappat o klart eller hahaha

Denna tråden borde egentligen låsas ett tag :D

Räknade nu i brist på annat hur många gånger folk frågat "När lanserar dom / När tror ni att dom lanserar" och liknande frågor kom fram till 44 gånger....
44 gånger har samma fråga ställs och svaret är trots det detsamma :D
Ja vi kommer liksom inte vidare med detta! Bara att vänta tålmodigt går inte fortare för att alla undrar

Fick du Mail om detta? Idag? Berätta gärna mer..

Kan tänka mig att dom gör det nu i samband med att dom första fakturorna har gått ut till er som tog lånet på 25.000 för någon vecka sedan. Nu vet dom att faktureringen fungerar och höjer säkert nivån ett snäpp. Det låter nog rimligt.

Det kanske även är så att dom är unika som erbjuder 25000 kr i förväg. Kanske tar lika lång tid för andra etablerade bolag att skapa sin låneutgivare

Kan nog bli så! Tar nog aldrig slut!
Men i nuläget verkar det bara vara en person som fått detta som är med här i alla fall!
Forsättning följer

Syrran, håll dig kall. Jag tror alla dina frågor kommer att besvaras inom en snar framtid :)

Känns som personen som skrev att han blivit erbjuden 50.000:- inte talade sanning.. ingen annan har blivit erbjuden vad vi vet här inne å det brukar ju spridas fort

Betalade 639 kr idag på mitt lån, men transaktionsavgift för uttag 250 kr? Var dyrt tycker jag. Betyder det att om man vill ta ut de drygt 300 kr man betalade in igen kostar ytterligare 250 kr att ta ut?

Betalade 639 kr idag på mitt lån, men transaktionsavgift för uttag 250 kr? Var dyrt tycker jag. Betyder det att om man vill ta ut de drygt 300 kr man betalade in igen kostar ytterligare 250 kr att ta ut?

Nix, 1% av beloppet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp