Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

Så jävla skumt. Följer detta med spänning.

Alltså, vad fan gör man om inte extra inbetalning räknas som ordinarie amortering och Divide börjar skicka ut kravbrev? Det måste väl ändå vara Divides ansvar att se till att faktureringen fungerar…

Alltså, vad fan gör man om inte extra inbetalning räknas som ordinarie amortering och Divide börjar skicka ut kravbrev? Det måste väl ändå vara Divides ansvar att se till att faktureringen fungerar…
Har du betalt in har du ju betalt så vore lustigt dom kan ej säga nått är ju deras fel.
Hade på Northmill missade autogiro en gång så jag betala in extra då försvann den betalningen.

menar har du betalt har du betalt dom kan ju ej säga Nae de här var för nått annat. Så kan dom ej göra. Låter helsjukt

Om de nu skulle ha konkat, hur kommer skulderna drivas in? Kommer de flyttas över till nått annat och avbetalningarna fortsätter som vanligt ?

Skickat ett mail till VD:n för att försöka få någon slags förklaring till vad som händer. Nästa steg blir att ringa karl’n :D

Fick ett väldigt snabbt svar från VD:n Stefan Holm om att de tittar på det och återkommer inom kort. Vad nu det betyder…låter som tekniskt strul.

Att de inte har andra kommunikationskanaler än via deras frågeformulär är uselt. Bra gjort att du gick via VD.

Jag fick oxå snabbt svar från vVD tidigare idag att de skulle undersöka.

Jag gjorde en extra inbetalning på 220kr nu som är mitt vanliga månads belopp men vet. I att det registreras inte som en betalning . Saldot sjunker visst men står inte att jag betalat in under nov som man hoppats

Detta hände mig i juli också. Gjorde en extrainbetalning för säkerhets skull. Fick ändå betala dubbelt månaden därpå varav det mesta gick till ränta. Känns för surt
Har inte betalat något denna månad pga ickefaktura. Har mailat kundtjänst och väntar på svar

Ingen verkar ju ha fått fakturan för november.
Verkar vara haveri.
Återkom gärna när någon får svar.

Enligt avtalet ska man ha betalat in enligt sin betalningsplan den 28:e, även fast man inte fått sin faktura.

Kan man ringa till Divide, svarar dom på mail?

Har någon av er som har deras tjänst (jag har inte) frågat dom någon gång om dom någonsin kommer att lansera eller vad fan som hände med deras "Koncept" ?

Kan man ringa till Divide, svarar dom på mail?

Har någon av er som har deras tjänst (jag har inte) frågat dom någon gång om dom någonsin kommer att lansera eller vad fan som hände med deras "Koncept" ?
Har inte hittat något nr förutom till deras VD Stefan Holm.

Frågade i somras men fick något svävande svar om att det var på gång. Har man hört sen 2018 typ :D

Jag fick fakturan igår kväll. Jag meddelade vVD Stefan Holm att jag saknade faktura.

Passa på att fråga Steffe när deras tjänst kommer igång :D

Någon som vet hur länge uttag dröjer? Begärde ett uttag i tisdags men fortfarande inga pengar på kontot…

Bäste kund i Divide,

På grund av ett mindre tekniskt fel har vi konstaterat att vissa betalningsavier avseende november månad inte har skickats ut. För kunder som inte erhållit betalningsavi har vi nu därför beslutat invänta december månads ordinarie betalningsavi istället.

Detta betyder att du som saknar din betalningsavi inte behöver göra någon inbetalning i slutet av november. Betalningsavin avseende december månad kommer att inkludera minimum beloppet från november månads betalningsavi.

Du som fått din betalningsavi betalar självklart den som vanligt.

Kom ihåg att du alltid också har möjlighet att göra en extra inbetalning via vår App eller på webben divide.se.

Bästa Hälsningar, teamet på Divide

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp