Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dubbla lån santander

Viktig medlem
Poäng: 52
Meddelanden
67
Mottagna reaktioner
13
Poäng
52
Hej har en fråga ! Lånade 20000 av Santander via lendo den 30:e juni. Fick utbetalt 2 dagar senare. Tänkte ja skulle köpa en dyrare bil så slängde i väg en ansökan på Advisa också i dag. Fick samma erbjudande igen från Santander på 20 000 . Har de blivit något fel eller kan man ha 2 lån samtidigt hos Santander ?

Senast ändrad:
Hej har en fråga ! Lånade 20000 av Santander via lendo den 30:e juni. Fick utbetalt 2 dagar senare. Tänkte ja skulle köpa en dyrare bil så slängde i väg en ansökan på Advisa också i dag. Fick samma erbjudande igen från Santander på 20 000 . Har de blivit något fel eller kan man ha 2 lån samtidigt hos Santander ?
Jag har 2 st blancolån hos Santander så det kan man ha.

Hur mycket skilde det i ränta på lånen?

Men har som plan att lösa dem i slutet av sommaren

Oj. Enligt hemsidan är högsta räntan knappt 14
Såg de jag också , men är problem med signeringen . Så vet inte om den ens är beviljad. Eller om de bara är något tekniskt strul. Står bara och snurrar när jag ska signera..

vi pratar 40 papp sammanlagt, du bör väl kunna amortera bort det i skaplig takt?

Kan någon ge klarhet i om jag är beviljad dessa 20 000 ja sökte på Advisa, trots att jag 2 dagar tidigare vart beviljad 20 000 på lendo ?

Kan någon ge klarhet i om jag är beviljad dessa 20 000 ja sökte på Advisa, trots att jag 2 dagar tidigare vart beviljad 20 000 på lendo ?
Väldigt svårt för någon att veta men Man kan ha 2 hos dem så borde vara grönt men ring den imon och fråga, kolla om du kan göra det till 1 lån istället för 2

Har suttit i telefonkö i en timme nu med santander . Och de tror att de är något tekniskt strul med att signera digitalt. De skulle skicka hem skuldebrev via post i stället. Tror ni jag hinner få hem och signera innan fredag ? Behöver pengarna nästa vecka

Har suttit i telefonkö i en timme nu med santander . Och de tror att de är något tekniskt strul med att signera digitalt. De skulle skicka hem skuldebrev via post i stället. Tror ni jag hinner få hem och signera innan fredag ? Behöver pengarna nästa vecka
Ja det bör du hinna. Brukar kunna scana in och skicka dokumenten så går det snabbare

Lyckades signera digitalt med en annan enhet :) hoppas de inte blir mer strul nu och att pengarna kommer snarast

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp