• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Dundle mobilbetalning

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Någon? Villken sida går man in på och hur får man ut pengar?
Har du ett abonnemang i ditt namn ,,,,då går du in på dundle.se o köper tex paysafecard 250kr med onebip eller dylikt ,,,,sen laddar du ditt paysafe konto med din kod du får o pengarna finns där direkt ,,,,sen får du antingen sätta in på en spelsida som accepterar paysafecard o sen ta ut till ditt bank konto
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 761
Mottagna reaktioner
763
Poäng
707
Har du ett abonnemang i ditt namn ,,,,då går du in på dundle.se o köper tex paysafecard 250kr med onebip eller dylikt ,,,,sen laddar du ditt paysafe konto med din kod du får o pengarna finns där direkt ,,,,sen får du antingen sätta in på en spelsida som accepterar paysafecard o sen ta ut till ditt bank konto
Tack. Köpte en precis, vet du någon spelsdida som accepterar paysafecard?
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Mr Green kanske oxå har kvar paysafecard
Spärrad där oxå
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Jag provade mig fram med comviq tills det tog stopp,,,, telenor frågade jag kundtjänst
Hon testade nu igen och tog 250 men hon skriver in t.ex. KOP och skickar sen står det beställning skapad och verifiering lyckades men sen kommer sidan tillbaka där man skriver in koden och operatör!
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Hon testade nu igen och tog 250 men hon skriver in t.ex. KOP och skickar sen står det beställning skapad och verifiering lyckades men sen kommer sidan tillbaka där man skriver in koden och operatör!
Antingen trycker du "tillbaka till återförsäljaren" och då kommer paysafekoden upp där eller i mail
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Antingen trycker du "tillbaka till återförsäljaren" och då kommer paysafekoden upp där eller i mail
Ok! Finns ingen stans där man trycka på tillbaka till återförsäljaren och inget på mejl. Deras hemsida står det aborted så inget är draget som tur är när hon inte får kod! Men hon skickade en skärm dum och då tänkte jag att det är som en triangel som varnar för inte säker sida, om det kan ha något med det att göra ?
3B63B361-3D2B-4EAE-8198-A507B3BB1555.jpeg
3B63B361-3D2B-4EAE-8198-A507B3BB1555.jpeg
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp