Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Dundle

Hej
Jag köpte vouchers via dundle jag fick bekräftelse på köpen men koderna fick jag aldrig. Jag har pratat med de och jag måste betala mobilräkningen men hur ska jag göra om jag inte har koderna? Någon som varit med om liknande?

Hej
Jag köpte vouchers via dundle jag fick bekräftelse på köpen men koderna fick jag aldrig. Jag har pratat med de och jag måste betala mobilräkningen men hur ska jag göra om jag inte har koderna? Någon som varit med om liknande?
Kollat skräpposten?

Kollat skräpposten?
Ja jag har kollat överallt. De sa att man måste gå vidare och bekräfta köpet men jag fick sms på köps bekräftelse och att allt var klart. Jag måste betala nu fast än jag inte har koderna. Det är något lurt i detta.

Ja jag har kollat överallt. De sa att man måste gå vidare och bekräfta köpet men jag fick sms på köps bekräftelse och att allt var klart. Jag måste betala nu fast än jag inte har koderna. Det är något lurt i detta.
Jag hade snarlikt problem för ett antal år sedan, blev bollad fram och tillbaka med vem jag skulle prata med, dom löste det sisådär 6 månader efter så jag fick nya koder men ingen ville hjälpa till och jag fick dra nya Mail varje dag..

Jag hade snarlikt problem för ett antal år sedan, blev bollad fram och tillbaka med vem jag skulle prata med, dom löste det sisådär 6 månader efter så jag fick nya koder men ingen ville hjälpa till och jag fick dra nya Mail varje dag..
Fick du betala något då medan du inte fick koder överhuvudtaget?

Känns som det ofta strular med Dundle. Och jäkligt dyrt är det också. Själv är jag spärrad där p g a att jag använde olika mobilnummer, och lika bra är det. Undvik dessa svindyra skojare.

Jag är klar med de efter detta kan jag lova dig. Jag ska tjata till mig koderna också så gott jag kan. Stort tack för svaren!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp