- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Hur ska någon kunna veta det?Hur mycket pengar går man in med i en sån låninstut?
Är ju helt olika förmodligen.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Hur ska någon kunna veta det?Hur mycket pengar går man in med i en sån låninstut?
Valde du samma konto som de gjorde kreditz på? För annars nekar domSamma här men avslag ändå.
Nu är det utbetald för migJa jag fick 3 mejl totalt. Det första när jag fick erbjudandet på lånet och sen det sista när jag fick bekräftat att pengarna betalas ut
Har inte fått välja konto.Valde du samma konto som de gjorde kreditz på? För annars nekar dom
Gör om ansökan?Har inte fått välja konto.
Vad annorlunda?Gör om ansökan?
Var fick du välja konto?Vad annorlunda?
I tredje steget typ men det måste vara samma som anges på kreditzVar fick du välja konto?
Men efter att det har stått att ansökan behandlas och att de återkommer med besked? Dvs när du har fått godkänt?I tredje steget typ men det måste vara samma som anges på kreditz
Det tog några timmar sen fick jag på sidan att svara på kundfrågor och sen tog några timmar till det stod klar för utbetalning typMen efter att det har stått att ansökan behandlas och att de återkommer med besked? Dvs när du har fått godkänt?
Inte många som fått godkänt.Nu har det gått 24 timmar och ansökan behandlas fortfarande. Ni har tömt deras konto så det blir säkert avslag eller beviljad Max 2k![]()
Samma här. Inte fått något Mail på att ansökan är mottagen ensNu har det gått 24 timmar och ansökan behandlas fortfarande. Ni har tömt deras konto så det blir säkert avslag eller beviljad Max 2k![]()
Du kan logga in och se den. Det gick att ansöka igår utan inga konstigheter, men det har gått mer än 24 timmar och det står fortfarande Din ansökan behandlas, vi återkopplar till dig när något förändras i ditt ärende.Samma här. Inte fått något Mail på att ansökan är mottagen ens
Samma härDu kan logga in och se den. Det gick att ansöka igår utan inga konstigheter, men det har gått mer än 24 timmar och det står fortfarande Din ansökan behandlas, vi återkopplar till dig när något förändras i ditt ärende.
jäkla tid det ska ta 
Du måste klicka på länken i mailet för att kunna se meddelandetFick mail att jag fått meddelande från dom, men när man loggar in så är mitt ärende borta och inget meddelande osv. Skit grejer
AvslagDu måste klicka på länken i mailet för att kunna se meddelandet

Har du angett vilket konto?
Avslag här också igen. Har inte fått fylla i konto utan har bara stått att ansökan är under behandling efter kreditz. Därefter att jag hade ett meddelade på mina sidor.Har du angett vilket konto?
Om systemet inte får ett konto att granska tror jag automatiskt att man får avslag.
Det syns först i morgon förmodligen.Avslag här också igen. Har inte fått fylla i konto utan har bara stått att ansökan är under behandling efter kreditz. Därefter att jag hade ett meddelade på mina sidor.
Creditsafe har inte heller tagits.
Sökte igår också, men ingen togs då heller.Det syns först i morgon förmodligen.
Det brukar släpa efter med upplysningar någon/några dagar.Sökte igår också, men ingen togs då heller.
Då får du nog automatiskt avslag.Avslag här också igen. Har inte fått fylla i konto utan har bara stått att ansökan är under behandling efter kreditz. Därefter att jag hade ett meddelade på mina sidor.
Creditsafe har inte heller tagits.
Skulle tro att det finns en del speltorskar som ser det här som lätta pengar att spela upp…Önskar att alla gav fan i att söka. Blir ju inget bättre, det säger sig själv. Har man problem redan nu att klara sig. Vad blir bättre av att betala 39% ränta? Ingenting! Man skjuter enbart problemet framför sig.
bara hoppas de blir sålt under helgen

Creditsafe plus krediz, fick 1500kr , nån vet är dem ut betala snabb?Ingen som har något nytt om dessa?
Rapporterar dom till UC?
Tack för hjälpen!
Där kom denNågon som vet vilket inkasso Ekomni skickar till?

Vet du vilket inkassobolag? Jag frågar åt min vän som råkat ut för cancer och har svårt att betala. Försöker hjälpa honom. Finns ingen anledning för dig att göra dig lustig.Där kom den![]()
Jag tror det är partner inkasso, men kan ha fel.Någon som vet vilket inkasso Ekomni skickar till?