Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

En fråga om freedom finance

Har testat lendo redan så då är väl Freedom finance alternativ 2 för att försöka få ett samlingslån. Är det någon som blivit beviljad ett lån via dessa? Ringer de alltid upp efter ansökan, oavsett om man blir beviljad eller ej? Eller får man besked hem på posten?

min enda erfarenhet är att jag aldrig blivit beviljad hos freedom.men däremot hos lendo med samma banker.men detta var ett bra tag sedan.så vet inte om de har samma banker idag.och freedom ringer upp och går igenom vilka lån det är och summa.

Har testat lendo redan så då är väl Freedom finance alternativ 2 för att försöka få ett samlingslån. Är det någon som blivit beviljad ett lån via dessa? Ringer de alltid upp efter ansökan, oavsett om man blir beviljad eller ej? Eller får man besked hem på posten?

De ringer upp och kollar igenom ansökan. Fick svar per mejl då det var avslag nu nyligen och per telefon då jag fick för några år sedan

Brukar de även ringa upp vid avslag? På något sätt känns det värre att få det rakt i örat än att läsa det, så hoppas de mailar i så fall...:(

Vill du säga vilket belopp du sökte på och hur din UC ser ut? Det hade kanske hjälpt då jag funderar på vart man ska söka för att få ett samlingslån..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp