E
Edward
Gäst
Poäng: 0
Har spärrat mig där...
- Meddelanden
- 122
- Mottagna reaktioner
- 31
- Poäng
- 147
Holm bank! kolla här
https://www.xn--lnforum-exa.se/thre...erad-efter-ränta-uppdaterad-2020-09-06.15084/
https://www.xn--lnforum-exa.se/thre...erad-efter-ränta-uppdaterad-2020-09-06.15084/
- Meddelanden
- 1 509
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
GFmoney
- Meddelanden
- 20
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
men vad finns de som verkligen beviljar alla, jag blir inte beviljad någonstans och jag fattar ej varför
E
Edward
Gäst
Poäng: 0
Fler förslag?
- Meddelanden
- 22 865
- Mottagna reaktioner
- 16 207
- Poäng
- 10 747
GFmoney
Kräver dock att Arvato beviljar en också och jag bland annat är av någon anledning spärrad hos Arvato.
- Meddelanden
- 1 410
- Mottagna reaktioner
- 1 005
- Poäng
- 837
GFMoney har aldrig beviljat mig och då har jag fått lån precis överallt, de kör ju Instantor.
Testat Happycash? De beviljar endast utifrån informationen om inkomst/utgifter samt creditsafen.
Edit: såg du hade Happy redan.
Testat Happycash? De beviljar endast utifrån informationen om inkomst/utgifter samt creditsafen.
Edit: såg du hade Happy redan.
Senast ändrad:
- Meddelanden
- 2 282
- Mottagna reaktioner
- 759
- Poäng
- 737
Vivus brukar vara lätt att få en kredit hos.
När du betalat in också så höjs kredit oftast med 2000-5000 efter någon vecka (måste vara nytt förut höjdes krediten med 1000 kronor åt gången efter full återbetalning).
Hög ränta dock...men det ska absolut vara lätt att få där.
När du betalat in också så höjs kredit oftast med 2000-5000 efter någon vecka (måste vara nytt förut höjdes krediten med 1000 kronor åt gången efter full återbetalning).
Hög ränta dock...men det ska absolut vara lätt att få där.
- Meddelanden
- 20
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
jag får inte änns 1kr fast jag för ett år sedan när jag hade de sist faktiskt ej gjort några fel
- Meddelanden
- 2 282
- Mottagna reaktioner
- 759
- Poäng
- 737
Dålig på vad som är ”dåligt” eller så.Vad finns det för bra lån som bara tar creditsafe? Och vad räknas som bra betyg? För mig står det scoringpoäng 55. Är det dåligt?
Men vad säger skalan: Låg,medel eller hög?
En spontan tanke är Ferratum? Hyfsat lätt att få ett ganska högt belopp. Hur mycket behöver du låna?
Annars har du Lumify eller Vivus eller Smspengar som nog är bland de lite större aktörerna för de som söker något företag som tar Creditsafe.
- Meddelanden
- 617
- Mottagna reaktioner
- 135
- Poäng
- 337
Det står hög för mig. Hög risk eller hög betalningsförmåga? Jag vet inteDålig på vad som är ”dåligt” eller så.
En spontan tanke är Ferratum? Hyfsat lätt att få ett ganska högt belopp. Hur mycket behöver du låna?
Annars har du Lumify eller Vivus eller Smspengar som nog är bland de lite större aktörerna för de som söker något företag som tar Creditsafe.
- Meddelanden
- 2 282
- Mottagna reaktioner
- 759
- Poäng
- 737
Hög betalningsförmåga innebär det.Det står hög för mig. Hög risk eller hög betalningsförmåga? Jag vet inte
Av de 4 jag listade så skulle jag säga : Ferratum.
- Meddelanden
- 58
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 51
Dålig på vad som är ”dåligt” eller så.
Jag hittade den här listan på Google med alla tillgängliga creditsafe lån som finns just nu tydligen. https://zmarterwallet.se/creditsafe-lan/ dock vet jag inte vilken som är bäst av alla dem. Jag har ferratum och lumify i dagsläget och det negativa förutom att båda lånen är dyra är att Lumify har förfallodatum olika dagar varje månad och dem förfaller oftast mitt i månaden så ska kontakta dem och föröka se om dem kan ändra på det.. men hittills tycker jag att Ferratum känns mest seriösa av dem två iallafall.Vad finns det för bra lån som bara tar creditsafe? Och vad räknas som bra betyg? För mig står det scoringpoäng 55. Är det dåligt?
- Meddelanden
- 2 282
- Mottagna reaktioner
- 759
- Poäng
- 737
Ok, då är jag med.Jag hittade den här listan på Google med alla tillgängliga creditsafe lån som finns just nu tydligen. https://zmarterwallet.se/creditsafe-lan/ dock vet jag inte vilken som är bäst av alla dem. Jag har ferratum och lumify i dagsläget och det negativa förutom att båda lånen är dyra är att Lumify har förfallodatum olika dagar varje månad och dem förfaller oftast mitt i månaden så ska kontakta dem och föröka se om dem kan ändra på det.. men hittills tycker jag att Ferratum känns mest seriösa av dem två iallafall.
Vivus?
- Meddelanden
- 3 492
- Mottagna reaktioner
- 2 294
- Poäng
- 1 557
Ferratum syns väl på uc?Jag hittade den här listan på Google med alla tillgängliga creditsafe lån som finns just nu tydligen. https://zmarterwallet.se/creditsafe-lan/ dock vet jag inte vilken som är bäst av alla dem. Jag har ferratum och lumify i dagsläget och det negativa förutom att båda lånen är dyra är att Lumify har förfallodatum olika dagar varje månad och dem förfaller oftast mitt i månaden så ska kontakta dem och föröka se om dem kan ändra på det.. men hittills tycker jag att Ferratum känns mest seriösa av dem två iallafall.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.