Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Erbjuden lån via Lendo

Jag har blivit erbjuden lån hos collector via Lendo som jag överväger att acceptera men om det står beviljat lån är det då säkert att man får det?
Jag tänker om dom kan ändra sig efter att man har valt?

Jag har blivit erbjuden lån hos collector via Lendo som jag överväger att acceptera men om det står beviljat lån är det då säkert att man får det?

Ja, rent tekniskt kan de det vid en manuell granskning, men om du varit ärlig med uppgifterna är sannolikheten ganska liten.

Men om man väljer ett av förslagen på Lendo och får avslag efter manuell granskning kan man då välja något av dom andra erbjudena? Jag har fått 3 erbjudande

Men om man väljer ett av förslagen på Lendo och får avslag efter manuell granskning kan man då välja något av dom andra erbjudena? Jag har fått 3 erbjudande

Tyvärr så kan du inte välja någon av dom andra erbjudande då dessa försvinner då du har valt ett erbjudan redan. Du måste i sådanafall göra en ny ansökning igen via Lendo.

Men är alla uppgifter du angett korrekta och du kan styrka dom om det behövs så är det inga problem :)

Som andra svarat, om du bara angett rätt uppgifter så är det nog inga problem. Har du angett att du har 30000 i månaden och du egentligen har 22000 i månaden och dom börjar fråga efter en lönespec så har du dock bekymmer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp