Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Erfarenheter av Lendify?

Någon som har erfarenhet av Lendify?
Mailade mina förutsättningar och efter ett trevligt samtal där de ringde upp mig, skulle de kika vidare på mina förutsättningar och möjligheten till att ev beviljas ett samlingslån.

Har ingen erfarenhet men märkligt att dom ringde upp dig. När jag hade mailat så skrev dom tillbaka bara standard reglerna och bad mig göra en ansökan via deras hemsida. Undrar varför dom ringer upp vissa då?

Har erfarenheten av Lendify. Men vet inte allt för mycket.
Otrevlig kundtjänst upplever jag det som, de rapporterar missbrukad kredit, ganska hårda med vilka de beviljar. Får lägre ränta i och med att man sköter sina inbetalningar och så får man poäng.
Beror lite på om du syftar på lånet nu? Runt 180 000 inkomstkrav.

Till och börja med fick jag ett standardiserat svar där de hänvisade till banksekretessen vilket är bullshit då jag inte är kund och således finns det ingen sekretess att förhålla sig. Efter detta skrev dem att det kan finnas en möjlighet att bli beviljad lån om jag samlar så mycket som möjligt och om mina förutsättningar är de jag beskrev. De bad mig ringa upp, vilket jag gjorde. Hade ett trevligt samtal om mina skulder och hur de uppkommit. De skulle titta lite närmare på mina förutsättningar och ringa upp mig med förbehållet att de inte kan göra någon mer detaljerad granskning utan en ansökan. Väldigt tillmötesgående så här långt iaf.

Har ingen erfarenhet men märkligt att dom ringde upp dig. När jag hade mailat så skrev dom tillbaka bara standard reglerna och bad mig göra en ansökan via deras hemsida. Undrar varför dom ringer upp vissa då?

Rapporterar missbrukad kredit gör väl de flesta aktörer som använder sig av UC?

Har erfarenheten av Lendify. Men vet inte allt för mycket.
Otrevlig kundtjänst upplever jag det som, de rapporterar missbrukad kredit, ganska hårda med vilka de beviljar. Får lägre ränta i och med att man sköter sina inbetalningar och så får man poäng.
Beror lite på om du syftar på lånet nu? Runt 180 000 inkomstkrav.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp