Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Erfarenheter av Lumify

Vilket betyg skulle du ge Lumify (5 bäst)

• 5

Röster: 0 0.0%
  • 4

Röster: 1 11.1%
  • 3

• 2

• 1

Röster: 6 66.7%

• Totalt antal röstare
    9
Vad har du för erfarenheter av kreditgivaren Lumify, som drivs av Luma Finans AB?

Du kan även ge betyg eller visa resultatet ovanför av andras röster.

Hur mycket lånade du och till vilken ränta? Något som inte fungerade så bra? "Allt har fungerat utmärkt" fungerar också som kommentar.

Mer information om Lumify återfinns i bland annat denna tråd: https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/lumify-bluff-eller-på-riktigt.10792/

Senast redigerad av en moderator:
Ni som blivit beviljade hur såg er förutsättningar ut?

Är det lönt att söka har 20 ff och dålig UC

Blev avslag för mig på 6000 och sen skrev dem att jag kunde få 2000 kr men det avslogs också o_O
Varför ens nämna att ansöka om 2000 då?!
Efter 1-2 månader provade jag igen och dem erbjöd 3000 men avslog sen stod det att jag kunde ansöka om 2000 igen (avslogs) :rolleyes:o_O
Men jag tror jag föll på att första ansökningen accepterade jag att dem skulle använda Tink (troligtvis för banktransaktioner) och tydligen var det valbart från början? :rolleyes:

Det var liknande för mig först stod det att jag kunde få låna 2500 när jag gjorde den ansökan fick jag till svar att jag kunde få låna 4000 men då fick jag avslag. 2 dagar efter den ansökan fick jag ett mail där det stod att de eventuellt gjort fel som avslog ansökan på 4000 och uppmanade mig att söka igen även denna gång avslag. Så aldrig mer Lumify. Jag fick 4000
av Happycasch utan problem.

Mycket barnsjukdomar på dom låter det som. Tyvärr. Jag gillar dom annars. Det är deras "nackdel" det och att man tyvärr inte kan låna åtminstone 50.000 :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp