A
AgnesL
Gäst
Poäng: 0
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Vad jag förstått är dom bra om man väl fåt ett lån där, men dom är ganska noggranna i sin kreditprövning
Tack
Kan du utveckla mer vad när det kommer till kreditprövning `?
Skicka 3 senaste.
Ska jag bara skicka in utan och ringa och fråga? Tack hoppas bara det går igenom. Fick typ 7 erbjudanden men detta var bäst ränta samt högst belopp.Skicka tre senaste som Zaozi föreslog. Grattis förresten, hur många bud fick du?
Kan bara säga grattis om du får igenom det med Sevenday, enligt mig den minst komplicerade banken, du fick fin ränta samt att de är snälla med betalningsfri månad då och då (tror 2ggr per år).
?Egentligen behöver du inte skriva någonting men om det känns bättre för dig så maila dom 3 senaste specarna och skriv som Biggen sa att du var hemma pga Corona så därför diffar senaste lönen. Dom kommer även att ringa dig vilken dag som helst och bara introducera sig själva och kolla vad pengarna ska gå till, då kan du säga att du får lite lägre lön men att du kompletterar med flera specar. Säg bara att du varit sjuk. Det ska man ju kunna vara.
Vad hade du för UC-betyg samt underskott när du sökte detta lån?Får ta och göra så. Valde iallafall sevenday via advisa och signerade med BankID. Omdirigerades sedan till deras sida där det stod att jag skulle få ett sms när skuldebrevet var klart att signera. Kommer troligtvis komma imorgon. Antar att det i samband med det kommer komma att jag ska skicka in lönespec..
Vill inte vara elak menFår ta och göra så. Valde iallafall sevenday via advisa och signerade med BankID. Omdirigerades sedan till deras sida där det stod att jag skulle få ett sms när skuldebrevet var klart att signera. Kommer troligtvis komma imorgon. Antar att det i samband med det kommer komma att jag ska skicka in lönespec..
Det svaret överlåter jag åt experterna här då jag inte har en aning faktiskt. Men det borde gå bra är den spontana känslanTack så jättemycket! Är bara så orolig att det kommer ställa till det med lönespecen. Tycker du också jag bara ska skicka in för Jan,feb,mars utan och ringa och fråga om det är ok och chansa så?
Vad hade du för UC-betyg samt underskott när du sökte detta lån?
Härligt att du blev beviljad!
Vad hade du för UC-betyg samt underskott när du sökte detta lån?
Härligt att du blev beviljad!
Hur skulle lönespecen skickas in? Via post eller via mina sidor? Vad frågar dom när dom ringer ? Är mitt i processen så tacksam för svarUppdatering: Lånet är beviljat och utbetalt. Så himla glad. Tack ska ni ha för hjälpen!
Brukar funka att ta kort med mobilen och ladda uppHur gör man för att skicka in lönespec? Via mina sidor eller posten? Väldigt oklart tycker jag.
Grattis tog det 5-6 bankdagar från att du ansökte och pengarna var på kontot, inga sms eller mail innan?Uppdatering: Lånet är beviljat och utbetalt. Så himla glad. Tack ska ni ha för hjälpen!