• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Everyday+, Erfarenheter från dessa

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Har väl egentligen ingen åsikt om dem. De är okej, finns både positiva och negativa saker med dem.
Räntan är ju inte as kalas, de känns ganska hårda med vilka de beviljar och kundtjänst är lite otydlig. Däremot är det ganska lätt att höja sin kreditgräns, fick 30 000 med ganska dåliga förutsättning och trots att de skickade mig till inkasso kunde jag låna om senare. Betyg 3 av 5. Eller 5 av 10 om ni så vill får de av mig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Har väl egentligen ingen åsikt om dem. De är okej, finns både positiva och negativa saker med dem.
Räntan är ju inte as kalas, de känns ganska hårda med vilka de beviljar och kundtjänst är lite otydlig. Däremot är det ganska lätt att höja sin kreditgräns, fick 30 000 med ganska dåliga förutsättning och trots att de skickade mig till inkasso kunde jag låna om senare. Betyg 3 av 5. Eller 5 av 10 om ni så vill får de av mig.
Aldrig lyckats höja haha på flera månader har 8.
 
G

Gästt

Gäst
Poäng: 0
Har everyday+ kredit upp till 30 000 kr? Trodde det bara var upp till 25 000 kr.
Ni som har kunnat höja, vilket bisnodebetyg hade ni?
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Aldrig lyckats höja haha på flera månader har 8.
Har du skött inbetalningarna då? Och hur länge har du varit deras kund? Kanske att de har blivit hårdare. Detta var 4 år sedan. Kunde dock låna tillbaka i nutid. Inte skött betningarna tyvärr så har inte kunnat höja.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Har du skött inbetalningarna då? Och hur länge har du varit deras kund? Kanske att de har blivit hårdare. Detta var 4 år sedan. Kunde dock låna tillbaka i nutid. Inte skött betningarna tyvärr så har inte kunnat höja.
Haft den säkert 6 mån. Alltid skött allt men inte gått höja. Men gör inte så mycket nu. Nästa vecka blir det troligtvis lösa den och alla små krediter sen säga upp alla.
 
G

Gästt

Gäst
Poäng: 0
Någon som lyckats höja sin kredit hos Everyday+ den senaste tiden?
Isåfall vilket bisnodebetyg hade ni då?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 861
Poäng
4 477
Har everyday+ kredit upp till 30 000 kr? Trodde det bara var upp till 25 000 kr.
Ni som har kunnat höja, vilket bisnodebetyg hade ni?
Vad jag vet är det max 25 000 kr. Har inte hört att de har höjt till 30?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har inte heller sett eller hört att de har höjt till 30.000, på hemsidan står det 25.000 och när jag loggar in står det också 25.000.
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Skrev också fel, eller rättare sagt läste fel. Var 3000 dom beviljade, tackade nej. 3000 släcker inga bränder
 
G

Gästt

Gäst
Poäng: 0
Någon som har höjt sin kredit på Everyday+ nyligen?
Vilket bisnodebetyg hade ni isåfall?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp