• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Extra jobb hemifrån

verand

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Hej.
Jag arbetar som distributör åt ett företag som heter Fm world.
För att se vad det handlar om och hur man tjänar pengar kan du se en presentation på youtube. Om du är intresserad kan du kontakta mig så hjälper jag dig vidare :)


Allt gott!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Hejsan, jag vill bara upplysa alla att vara väldigt väldigt väldigt försiktiga med att hoppa in i detta. Läs på ordentligt så ni inte binder er till något osv. Det är väldigt viktigt att ni läser allt fin skrivna i några avtal eller något.

Denna typ av business upplägg är väldigt lik pyramid schema.
Enda skillnaden med detta är att man erbjuder i detta fall produkter i hela kedjan. Jag kommer säkert få kritik av trådskaparen men låt så bli. Detta är ren MLM upplägg och detta är väldigt vanligt att sätta folk i skuld och lova guld och gröna skogar. Självklart kan man tjäna pengar men denna modell är riktade mot folk som är mer utsatta ekonomiskt. Håll er borta från detta eller var försiktiga.
 

verand

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Hejsan, jag vill bara upplysa alla att vara väldigt väldigt väldigt försiktiga med att hoppa in i detta. Läs på ordentligt så ni inte binder er till något osv. Det är väldigt viktigt att ni läser allt fin skrivna i några avtal eller något.

Denna typ av business upplägg är väldigt lik pyramid schema.
Enda skillnaden med detta är att man erbjuder i detta fall produkter i hela kedjan. Jag kommer säkert få kritik av trådskaparen men låt så bli. Detta är ren MLM upplägg och detta är väldigt vanligt att sätta folk i skuld och lova guld och gröna skogar. Självklart kan man tjäna pengar men denna modell är riktade mot folk som är mer utsatta ekonomiskt. Håll er borta från detta eller var försiktiga.
Man skriver inget avtal och det kostar inge pengar.
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Man skriver inget avtal och det kostar inge pengar.
Även om man inte gör det så ska man vara försiktig, MLM business modell utnyttjar svårare utsatta människor och lovar guld och gröna skogar. Det är en form av pyramid schema rakt av. Jag tycker man borde vara försiktig oavsett. Man blir oftast lurad med en livsstil av dom som är rankade högst upp att dom tjänar så mycket pengar osv osv men 99% av folket tjänar inte pengar utan slösar sin tid.

Alla har ett fritt val, vi är vuxna och kan göra egna beslut. Jag vill bara upplysa folk på forumet vad MLM är.
 

verand

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Jag har börjat med det för ungefär 1 månad sen, jag är fortfarande på låg nivå men tjänar iaf några extra tusen lappar i månaden.
 

Jim96

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
4 Maj 2022
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
62
Poäng
187
Trodde affiliate/inbjudningslänk var förbjudet på detta forum?
Och nej, tror inte ett dugg på dessa företag…bara skit!

Många som är i desperat behov av extra pengar här och antagligen skriver folk till dig redan.. Klart du tjänar på att värva folk som i sin tur säljer som du får en del av.
Snälla radera denna tråd!
 
Senast ändrad:

verand

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Trodde affiliate/inbjudningslänk var förbjudet på detta forum?
Och nej, tror inte ett dugg på dessa företag…bara skit!

Många som är i desperat behov av extra pengar här och antagligen skriver folk till dig redan.. Klart du tjänar på att värva folk som i sin tur säljer som du får en del av.
Snälla radera denna tråd!
Jag tjänar mina pengar och dom sina
 

Stibium

Viktig medlem
Poäng: 286
Blev medlem
6 December 2022
Meddelanden
96
Mottagna reaktioner
101
Poäng
286
På deras hemsida kan man läsa "Step 3: Buy a Starter Kit", och där borde alla varningsklockor, -sirener och blinkljus aktiveras. Om detta inte sker kan jag sälja en hundradel av Hisingsbron i Göteborg för ynka 9 995 kr + moms.

Om man tittar på hemsidan, så medger de helt skamlöst att de är ett MLM-företag, och MLM-företag kommer alltid att kollapsa när det inte finns några fler förhoppningsfulla investerare kvar.

Ofta sätter då grundarna igång en ny scam, med någon sorts kryptovaluta som idé, där de som blivit lurade lovas att få tillbaka sina ivesteringar, med följden att de blir lurade en gång till!

Kirby dammsugare är ett bra exempel. På blocket finns just nu 42 annonser där Kirby säljs för några tusenlappar. De kostar c:a 35 000 och uppåt nya, så det är en dålig affär.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp