• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Extra jobb hemifrån

verand

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Hej.
Jag arbetar som distributör åt ett företag som heter Fm world.
För att se vad det handlar om och hur man tjänar pengar kan du se en presentation på youtube. Om du är intresserad kan du kontakta mig så hjälper jag dig vidare :)


Allt gott!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Hejsan, jag vill bara upplysa alla att vara väldigt väldigt väldigt försiktiga med att hoppa in i detta. Läs på ordentligt så ni inte binder er till något osv. Det är väldigt viktigt att ni läser allt fin skrivna i några avtal eller något.

Denna typ av business upplägg är väldigt lik pyramid schema.
Enda skillnaden med detta är att man erbjuder i detta fall produkter i hela kedjan. Jag kommer säkert få kritik av trådskaparen men låt så bli. Detta är ren MLM upplägg och detta är väldigt vanligt att sätta folk i skuld och lova guld och gröna skogar. Självklart kan man tjäna pengar men denna modell är riktade mot folk som är mer utsatta ekonomiskt. Håll er borta från detta eller var försiktiga.
 

verand

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Juli 2022
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Hejsan, jag vill bara upplysa alla att vara väldigt väldigt väldigt försiktiga med att hoppa in i detta. Läs på ordentligt så ni inte binder er till något osv. Det är väldigt viktigt att ni läser allt fin skrivna i några avtal eller något.