Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Extralånet existerar de fortfarande?

Är det någon som vet om de fortfarande existerar.
Jag har inte fått någon faktura för mutt senaste lån, som nu förfaller om en vecka.
Jag har mailat dem 4-5 gånger men ingen respons, ringt dem men inget svar och dessutom messat till numret som står som kontaktnummet
Jag vet som sagt inte vad jag ska betala, vill förlänga lånet i 30 dagar men det finns inga uppgifter om hur mycket jag ska betala då i förlängningsavgift för mitt lån på 4000
Alternativt betalar jag in hela summan, men saknar då faktura/lånenummer o ocr nummer
Vad ska hag göra?

Är det någon som vet om de fortfarande existerar.
Jag har inte fått någon faktura för mutt senaste lån, som nu förfaller om en vecka.
Jag har mailat dem 4-5 gånger men ingen respons, ringt dem men inget svar och dessutom messat till numret som står som kontaktnummet
Jag vet som sagt inte vad jag ska betala, vill förlänga lånet i 30 dagar men det finns inga uppgifter om hur mycket jag ska betala då i förlängningsavgift för mitt lån på 4000
Alternativt betalar jag in hela summan, men saknar då faktura/lånenummer o ocr nummer
Vad ska hag göra?

Jag har avbetalningsplan på mitt lån hos dem och det fungerar som det ska.

Extralånet

Jo jag har haft lån hos dem förr. Det är bara nu som det inte går att komma i kontakt med dem

Jag vet att de på Canoxa Capital ibland är svåra att få tag på så jag hoppas på det bästa för din skull.

Har förfallodag på min avbetalningsplan den 28:e, får nytt inbetalningskort inom en vecka efter förfallodagen så det fungerar i alla fall.

Extra lånet

Puh.. Fick äntligen svar från dem faktura nu inlagd för betalning Blev verkligen orolig där. man inte sjutton ska det behöva ta dryga veckan för att få svar

Tack för svaret!
Betalade du tillbaka något av lånen innan du ansökte hos alla tre, eller ansökte du hos alla tre samtidigt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp