• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Johan W

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
23 Oktober 2018
Meddelanden
288
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Kan man "Önska" att få högre kredit eller summa under perioden eller mailar dom ut erbjudande?
Saxat från deras FAQ:

”Kan jag utöka mitt lån?
När du redan har lån hos oss kan du ansöka om att utöka det upp till maximalt 50 000 kronor. För att ansöka om utökning av ditt befintliga lån ska det ha gått fyra månader och du ska ha betalat fyra månadsbetalningar i följd från det att låneavtalet ingicks. Ansökan om höjning av ditt lån gör du genom en ny ansökan.

Ange det totala lånebeloppet du vill ansöka om, inte det belopp du vill utöka lånet med. Låneutrymmet måste uppgå till minst 1 000 kronor. Om du till exempel redan lånat 10 000 kronor men vill utöka ditt lån med 5 000 kronor så anger du 15 000 kronor i ansökan”
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
G

Gäst123

Gäst
Poäng: 0
Alla ni som fått mail om preliminärt besked. Fick ni de skapligt direkt efter ansökningen då eller dröjde det?
 

boxxplay

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
19 Februari 2019
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Ja. Catalunia (nätlån och 38:an) har tagit creditsafe X 2. Har betyg medel på creditsafe . Godkänt hos båda 10 dagar efter ”nya extralånet” (fick 10 K beviljat)
 

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
736
Mottagna reaktioner
376
Poäng
487
Känns jävligt Oseriöst när man får hem någon annans Kreditavtal med sin egna faktura.
-Personnummer
-Kontonummer
-Adress
-Låneuppgifter m.m

Finns det en Jonas här ifrån Linköping så kan du kontakta mig via Pm så löser vi detta.

Finns han inte här så kommer jag kunna kontakta honom endå vartefter...
Hade det andra bladet legat överst så hade han fått min faktura istället med mina uppgifter.
 
Senast ändrad:

JohanL92

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
143
Mottagna reaktioner
66
Poäng
197
Känns jävligt Oseriöst när man får hem någon annans Kreditavtal med sin egna faktura.
-Personnummer
-Kontonummer
-Adress
-Låneuppgifter m.m

Finns det en Jonas här ifrån Linköping så kan du kontakta mig via Pm så löser vi detta.

Finns han inte här så kommer jag kunna kontakta honom endå vartefter...
Hade det andra bladet legat överst så hade han fått min faktura istället med mina uppgifter.
Jag fick också någon annans kreditavtal tillsammans med min faktura idag.
Kändes sjukt oseriöst.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Känns jävligt Oseriöst när man får hem någon annans Kreditavtal med sin egna faktura.
-Personnummer
-Kontonummer
-Adress
-Låneuppgifter m.m

Finns det en Jonas här ifrån Linköping så kan du kontakta mig via Pm så löser vi detta.

Finns han inte här så kommer jag kunna kontakta honom endå vartefter...
Hade det andra bladet legat överst så hade han fått min faktura istället med mina uppgifter.
Inte bara oseriöst. Det är olagligt, brott mot banksekretessen.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 312
Poäng
8 917
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp