• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 355
Mottagna reaktioner
13 439
Poäng
8 917
Tack för att du är intresserad av att utöka ditt kreditbelopp.

Dock måste vi meddela att vi ännu inte har en teknisk lösning på plats som vi är nöjda med för att man skall kunna ansöka om höjning och administrera sitt egna lån på ett smidigt sätt.
Vi vill gärna lansera så snart vi kan men kan inte ge något datum när det är på plats.
Vi noterar i våra system att du är intresserad och kommer informera dig när det är möjligt att ansöka utökning av kreditbeloppet.
Det vi kan erbjuda dig idag är tyvärr bara om du löser hela lånet att direkt söka om ett större.
Mvh,

Samma här...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 355
Mottagna reaktioner
13 439
Poäng
8 917
Någon som fått höja hos dessa banditer?
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Någon som fått höja hos dessa banditer?
Jag mejlade dom i början av juli och fick detta till svar:

”Tack för att du är intresserad av att utöka ditt kreditbelopp.
Dock måste vi meddela att vi ännu inte har en teknisk lösning på plats som vi är nöjda med för att man skall kunna ansöka om höjning och administrera sitt egna lån på ett smidigt sätt.
Vi vill gärna lansera så snart vi kan men kan inte ge något datum när det är på plats.
Vi noterar i våra system att du är intresserad och kommer informera dig när det är möjligt att ansöka utökning av kreditbeloppet.
Mvh,
Kundtjänst Extralanet.se
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 355
Mottagna reaktioner
13 439
Poäng
8 917
Kommer aldrig bli aktuellt. Lex Fairlo,DiVide mfl.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Nu gäller inte det här Extralånet men jag har blivit ”erbjuden” en höjning av krediten hos Divide. Tackade dock nej när jag fick veta att Bisnode skulle involveras. Hade kasst betyg då men lite bättre idag.

Kommer aldrig bli aktuellt. Lex Fairlo,DiVide mfl.
 
L

Lånare

Gäst
Poäng: 0
Nu gäller inte det här Extralånet men jag har blivit ”erbjuden” en höjning av krediten hos Divide. Tackade dock nej när jag fick veta att Bisnode skulle involveras. Hade kasst betyg då men lite bättre idag.
Tydligen kan man inte längre låna av 38an eller Nätlån om man är kund hos nya extalånet. Stämmer verkligen detta? Tycker det är konstigt då det är både canoxa och catalunia, inte samma men tydligen samarbetar ser och har denna policy
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp