A
Alex123
Gäst
Poäng: 0
Ansökte med tisdagskväll runt 18.30 och har inte fått något besked än. :/
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Om inte deras pengar tagit slut då. Blir alltid fascinerad av hur mycket pengar det finns i de här småbolagen.

inte vad jag hoppats påFick ochså 10000 ingenting ju sökte 50000 .. pengarna är väl redan slut därBlev beviljad 10.000 kr.inte vad jag hoppats på
Vad har du för betyg på creditsafe?Fick ochså 10000 ingenting ju sökte 50000 .. pengarna är väl redan slut där
Inkomst före skatt: 37.000
Synliga skulder: 350.000kr
Creditsafe: hög
Fick ochså 10000 ingenting ju sökte 50000 .. pengarna är väl redan slut där
Är inte 38 Canoxa o extrakredit Cataluna är dom samma?
35000 kr i månaden lön dock så betalar ja in i princip alla pengar till kreditkort för att få bonus, och sparar hos avanza med ränta , de trodde kanske att jag inte har pengar då eftersom de granskar ens konto som man måste godkänna via instanor.Så ni fick allihopa 10.000 var men sökte 50.000?
Hur är era förutsättningar?
Kontonummer: ****************
Bokföringsdag: 2019-02-06
Belopp: 30.000,00
Text på kontoutdrag: EXTRALÅNET

Sökte 40k, har inte fått någon upplysningskopia ännu, så vet ej...men gissar på att det är creditsafe, för hade det varit bisnode kommer det ju meddelande direkt när den tasVad sökte du för belopp? Det togs bara Creditsafe?
Sökte 40k, har inte fått någon upplysningskopia ännu, så vet ej...men gissar på att det är creditsafe, för hade det varit bisnode kommer det ju meddelande direkt när den tas
Precis, just det som är så märkligt! Samt att jag har verkligen inte fått någon info om att jag har blivit beviljat utan fick 30k insatt! Troligen kommer det väl med snigelposten vilken dag som helst!Det som är aningen märkligt är att det nu ändå gått 2-3 dagar och jag har fortfarande inte fått något på min Kivra. Creditsafe brukar väl ladda upp sin rapport där åtminstone inom 48h?
Fick.beviljat och utbetald idag trots att jag har lån.där som ja betalar på..
Nej det är inte något helt annat.Nätlån = Catalunia
38an = Canoxa
Extralånet = Canoxa tidigare, nu Catalunia
Extrakredit är nåt helt annat.
Det som är aningen märkligt är att det nu ändå gått 2-3 dagar och jag har fortfarande inte fått något på min Kivra. Creditsafe brukar väl ladda upp sin rapport där åtminstone inom 48h?
Ja hade på extra lånet kvar 2000krHade du lån hos Nätlån eller 38an? Eller hade du på Extralånet innan men fick ett helt nytt lån ändå?