Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Jag fick varesej låna på 38:an eller Nätlåm & inte heller höja upp på Extrakredit.
Har ALLTID innan fått detta...

Samma sak här - tvärnej till Nätlån och 38:an. De tar Bisnode och har du sämre score hos Bisnode är det tyvärr kört..

Precis detta inträffade mig !! Blev förbannad då breven gick ut till mina föräldrar!! Jag hoppas du kontaktade dem angående detta Erik. För de försökte dumförklara mig och påstod att de skickade till den adress jag var folkbokförd på vid tillfället. Jo tjena!! 5 år sedan jag flyttade och lånet togs för 2 månader sen...

Precis samma sak här med och fick samma standardsvar som dig.
Frågan är hur dem ens fick tag på den adressen då jag inte bott där på 15 år.
Dem tidigare fakturorna har kommit rätt men sen helt plötsligt kommer den skickad till mina föräldrar istället.

Ska försöka skrapa ihop pengar och lösa detta skitlån för man blir bara mer och mer förbannad över vad dem ställer till med.

Då har man petar in 17500 totalt, vet ngn hjr lång tid betalningsregistreringen tar för dem?

Verlar ta ett tag för dem att bearbeta ansökan, så la in den nu med :)

Om man har swedbank, brukar man få pengarna snabbt på det nya lånet?

Kommer inte ihåg hur snabbt...men senast måndag om du får den godkänd idag.

Förmodl

Håll oss uppdaterade hur det går.
Men nu ahr du alltså ingenting varesej på 38:an extralånet eller extrakredit?

Precis betalade in allt 17500kr cirka till de olika tre långivarna :) men nätlån förföll egentligen 24/6 typ, hopps på svar snart.

Jobbar dom helg?

Än sålänge bara att pengarna och lånet nu är klara.

Inget svar på min ansökan :(

Men fick erbjudande av nätlån och 38:an (4000k var)

Jobbar de helg?

Fått stålarna?

Aha men då blev du säkert nekat hos nätlån och 38:an för du har ett hos extralånet, i guess

Det tror inte jag eftersom det hade jag förra och förrförra månaden med.
Det jag tror är att dom numera går bara på Bisnode. Tyvärr.

Inget svar ännu, hoppas det dyker upp ngt under dagen

Nu är fyra månader betalda i tid och korrekt. Undra om det dyker upp något erbjudande om ökning?

Nu är fyra månader betalda i tid och korrekt. Undra om det dyker upp något erbjudande om ökning?

Vad var din skuld från början hos dom?

Jag har betalat ca 600 kr i månaden (också 4 månader) hade 25.000 från början, hur mycket tror ni att skulden minskat?

Fick mail nu

De godkände ej 40 000 men 25 000 (precis vaf jag egentligen behövde) på 60 månader.

Du har väl ingenting att förlora på det direkt.

Nix frågan är om jag behöver pengarna eller ej i sommar, de erbjuder 68 dagars kredit på båda.

Min taktik är att byta de stora månadsbetalningarna till mindre belopp (behöver dock ha pengar på kontot om ngt oförutsätt händer) på längre period för att på så sätt friagöra mer pengar varje månad och sedan gå på lån för lån och slutlösa, idag betalade jag in 4500 på nano flex och slutlöste det lånet då har jag 1500kr mer i månaden, nu blir det cashbuddey som är 6500 kr kvar på och tillsammans har jag då minskat med 3000bara denna månad men har då dragit på mig 600kr per månad till extralånet.

Precis. Dom kommer meddela per mejl när det går att utöka enligt deras kundtjänst.

Inte något här iaf.

Efter alla löften från GetDivide,Fairlo mfl borde folk lära sig att aldrig lita på ett bolag i den här branschen :)

De tar dessutom en Bisnode vid ansökan om höjning - även om man blir erbjuden en höjning. Enligt deras kundtjänst iaf. Om man nu vill fläcka ned sin Bisnode men en höjning på några tiotusentals kronor...

Dom tog credit safe på mig sist
Jo dem tar ju creditsafe och/eller bisnode
Man har tur om dem väljer creditsafe. Hur mycket sökte du?
Dem tog bisnode på mig, men sökte fullt belopp
De tar dessutom en Bisnode vid ansökan om höjning - även om man blir erbjuden en höjning. Enligt deras kundtjänst iaf. Om man nu vill fläcka ned sin Bisnode men en höjning på några tiotusentals kronor...

Tack för att du är intresserad av att utöka ditt kreditbelopp.

Dock måste vi meddela att vi ännu inte har en teknisk lösning på plats som vi är nöjda med för att man skall kunna ansöka om höjning och administrera sitt egna lån på ett smidigt sätt.
Vi vill gärna lansera så snart vi kan men kan inte ge något datum när det är på plats.
Vi noterar i våra system att du är intresserad och kommer informera dig när det är möjligt att ansöka utökning av kreditbeloppet.
Det vi kan erbjuda dig idag är tyvärr bara om du löser hela lånet att direkt söka om ett större.

Mvh,

Kundtjänst Extralanet.se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp