Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Nekades att låna med en 6:a hos Bisnode så lätta vet jag inte om de är.

Märkligt. Jag förväntar mig nästan bli nekad med redan beviljad 10 000 hos Fairlo och har sen innan 35 000 hos Ferratum kreditkonto, men får se. Inget svar än men tar säkert någon dag i o m dom verkar göra det helt manuellt.

Märkligt. Jag förväntar mig nästan bli nekad med redan beviljad 10 000 hos Fairlo och har sen innan 35 000 hos Ferratum kreditkonto, men får se. Inget svar än men tar säkert någon dag i o m dom verkar göra det helt manuellt.

Håller tummarna!

Statusuppdatering:
Upplysning togs för 30-45min sedan enligt Minupplysning notis.
Man har begärt komplettering i form av kopia av ID handling. Oklart om lån ska beviljas men antar det lutar mot det annars begär man väl inte ID handling? Who knows

Statusuppdatering:
Upplysning togs för 30-45min sedan enligt Minupplysning notis.
Man har begärt komplettering i form av kopia av ID handling. Oklart om lån ska beviljas men antar det lutar mot det annars begär man väl inte ID handling? Who knows
Ja då kommer du få ngt kan jag nog lova. Dem kan sänka summan dock

Till min förvåning blev 50 000 kr beviljat. Utbetalning bekräftat (beräknas finnas vid kl15 i o m jag har nordea och inte seb)

Till min förvåning blev 50 000 kr beviljat. Utbetalning bekräftat (beräknas finnas vid kl15 i o m jag har nordea och inte seb)

Grattis! Hur såg dina förutsättningar ut? Inkomst / förfrågningar / Bisnode-betyg

Grattis! Hur såg dina förutsättningar ut? Inkomst / förfrågningar / Bisnode-betyg
Enligt Minupplysning hade jag 5 ff innan ansökan och betyg 4 (pga anmärkningarna)

2019 deklarerad inkomst är 381 000 (pga bytte jobb under året, borde varit 440 000).
5 betalningsanmärkningar (varav 4 försvinner mars-september).
Hade redan beviljade krediter på 10 000 (Fairlo) och 35 000 (Ferratum), vet inte om dom tog det i beslutet.

Enligt Minupplysning hade jag 5 ff innan ansökan och betyg 4 (pga anmärkningarna)

2019 deklarerad inkomst är 381 000 (pga bytte jobb under året, borde varit 440 000).
5 betalningsanmärkningar (varav 4 försvinner mars-september).
Hade redan beviljade krediter på 10 000 (Fairlo) och 35 000 (Ferratum), vet inte om dom tog det i beslutet.
Hur tusan kan jag ha en etta?! Inga anmärkningar, dock dekl inkomst 2019 62tkr. 10ff. Påverkar det mer än anmärkningar alltså?

Hur tusan kan jag ha en etta?! Inga anmärkningar, dock dekl inkomst 2019 62tkr. 10ff. Påverkar det mer än anmärkningar alltså?
I upplysningskopian brukar jag ha en 1:a (inte fått den än för denna ansökan) men det är konstigt att dom skiftar så mycket

Då är Ferratum och Fairlo återbetalda. Kommer nog dock behålla båda kontokrediter som backup om det blir kris.
Förhoppningsvis tar dom inte ut ränta på outnyttjat belopp.. Det får man hålla koll på.

Fick ett Mail idag från dem om ett erbjudande dvs att man får 5 % lägre ränta då man varit kund tidigare.
Om nån är sugen så kan jag skicka över länken tror inte den är bunden till mig på nått sätt.
https://extralanet.se/kampanj-tidigare/
Har också fått den, kommer inte utnyttja den, Fairlo är väl billigare och har mycket trevligare kundtjänst. Antar att man måste ha varit kund tidigare får att kunna använda länken

Har också fått den, kommer inte utnyttja den, Fairlo är väl billigare och har mycket trevligare kundtjänst. Antar att man måste ha varit kund tidigare får att kunna använda länken

Ja jag antar att man måste varit kund sen tidigare men man vet ju aldrig hehe.
Jag kommer inte heller ta något lån där då jag inte har behov av det.

Hej. Är det någon här som fått erbjudande om höjning av befintligt lån hos Extralånet? På deras sida står att de jobbar på en ny plattform men att det dragit ut på tiden. Kan det vara dags nu?

När man väljer belopp på hemsidan, låt säga 20k och återbetalningstid 5 år, det blir 586 kr. Tillkommer det andra avgifter eller är det de som gäller?
Ska man köra på max 50k och 10 år eller är det bättre med 20k och 5 år?
Behöver nolla 2 kreditkort för att söka samlingslån framöver.
Behöver tips av er som har extralånet och vad ni betalar per månad.

Jag fick Exralånet med sämsta möjliga betyg hos Bisnode och 40 förfrågningar där säkert 30 är relativt färska.
Fick 50.000

Japp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp