Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Extralånet

Förut har man kunnat tagit bort en spärr man lagt sjölv där verkar inte gå nu någon som gjort de?

Förut har man kunnat tagit bort en spärr man lagt sjölv där verkar inte gå nu någon som gjort de?
Jag gjorde det i våras. Dom ville först att jag skulle skicka in en utskriven bild på ett papper där man skrev att man ville häva sin spärr, datum legitimation och underskrift. Sen när jag frågade om adressen så sa dom att det gick bra att ta kort på pappret och maila in. Efter att det kommit in tar det 3 veckor innan spärren hävs. Varför verkar det inte som det går nu?

Jag har aldrig haft lån där eller bett om en spärr. Ändå är jag spärrad och deras extremt okunniga kundtjänst kan inte svara på varför, bara att den är permanent. Känns logiskt...

Någon som varit med om liknande?

Precis jag frågar varför men de vägrar svara

Jag har aldrig haft lån där eller bett om en spärr. Ändå är jag spärrad och deras extremt okunniga kundtjänst kan inte svara på varför, bara att den är permanent. Känns logiskt...

Någon som varit med om liknande?
Precis jag frågar varför men de vägrar svara
Kan bara se en orsak, ni har N som första bokstav på forumet N som i nekad, måste vara det som extralånet går på. (sorry för oftopic)

Ontopic jag fick bort en spärr efter massa krångel, men det var en jag lagt själv.

Sen när jag sökte då fick jag besked att jag hade haft skuldsaldo för mindre än 3 månader sen. Jag sa att det är fel, de sa i princip nej vi har rätt. Till slut backa dem sen fick jag avslag i alla fall.

Så både otydliga och osäkra och till viss mån oseriösa, menar att hävdar de muntligt att jag har skuldsaldo och jag nekar borde de automatiskt dubbelkolla direkt, men icke.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp