• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Få ner ränta

M

M8te

Gäst
Poäng: 0
Någon som lyckats förhandla ner sin ränta hos Sevenday? Hur gjorde du i så fall och togs ny ff? Tänkte själv försöka imorgon, har haft lånet i ett år och skött alla betalningar i tid. Alla förhandlingstips uppskattas!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
M

M8te

Gäst
Poäng: 0
Någon som lyckats förhandla ner sin ränta hos Sevenday? Hur gjorde du i så fall och togs ny ff? Tänkte själv försöka imorgon, har haft lånet i ett år och skött alla betalningar i tid. Alla förhandlingstips uppskattas!
Även erfarenheter av förhandling hos Nordnet vore mkt intressant!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 836
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Någon som lyckats förhandla ner sin ränta hos Sevenday? Hur gjorde du i så fall och togs ny ff? Tänkte själv försöka imorgon, har haft lånet i ett år och skött alla betalningar i tid. Alla förhandlingstips uppskattas!

Var många år sedan jag hade där, ringde. Sa att jag tyckte räntan var hög och stt lånet var välskött och jag tyckte räntan skulle ner. Ingen förfrågan vad jag minns. Fick ner räntan.
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 907
Poäng
1 247
Enkelt, bara ringa och säga att du gärna vill få ner räntan. Har funkat för mig varje gång.
 
S

Småsmulorärgoda

Gäst
Poäng: 0
Någon som vet hur det funkat vid typ Remember och andra banker?

Vad har eran ränta legat på och vad fick ni ner den till?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp